Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جواد محمدی روز ۳۱ مرداد و پیش از شروع دیدارهای تیم فوتبال ذوب آهن در لیگ برتر جای سعید آذری را به عنوان مدیرعامل گرفت و کارش را رسما در این پُست شروع کرد.

محمدی در تازه ترین مصاحبه خود که اتفاقا گفتگوی مفصلی بود، به بدهی های باشگاه در زمان سعید آذری اشاره کرده و گفته است: «زمانی که مدیرعامل شدم استنباط و تصورم اینقدر دقیق و اطلاعاتم اینقدر کافی نبود که امروز هست! ماه گذشته مجمع سالیانه باشگاه را برگزار کردیم و باید حسابرسی های سالیانه را انجام می دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس مستندات و خروجی حسابرس، ۴۲ میلیارد تومان بدهی سنواتی داریم. این فصل فقط تیم فوتبال ما ۴۰  تا ۴۵ میلیارد تومان بسته شده است. علاوه بر فوتبال رشته های دیگری هم داریم. نزدیک به ۱۵ میلیارد هم برای سایر رشته ها هزینه کرده ایم. سرجمع حدود ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی و تعهد جاری داریم.»

این صحبت های محمدی از جهاتی قابل بررسی است. ذوب آهن روز یکشنبه هفته آینده در دیداری که برای این تیم بسیار سرنوشت ساز و حیاتی است به مصاف فولاد خوزستان می رود؛ تیمی که مدیرعاملش سعید آذری است. در واقع می توان اینطور برداشت کرد که مدیرعامل ذوب آهن با پیش کشیدن بحث بدهی ها و مشکلات ذوب آهن در زمان مدیریت آذری، به نوعی جنگ روانی و رسانه ای را علیه رقیب خود آغاز کرده است. مصداق این موضوع را در بخش های دیگر صحبت محمدی می توان یافت.

محمدی در این گفتگوی خود سیاست های نقل و انتقالاتی باشگاه در زمان مدیریت آذری را هم به چالش کشیده است؛ هم در ارتباط با جدایی چند بازیکن کلیدی و هم در خصوص جذب بازیکنان خارجی: «ذوب آهن نباید به راحتی اوساگونا، حسینی و مظاهری را از دست می داد. حفظ اوساگونا مورد تاکید منصوریان بود. نقاط چالش ما این فصل در همین سه پستی است که بازیکنان ما جدا شدند. باید واقعیت ها را بدون پرده بگوییم ...  زمانی که ما باشگاه را تحویل گرفتیم، تیم بسته و با این بازیکنان قرارداد بسته شده بود. متاسفانه قراردادهایی به این شکل باعث هدر رفت منابع اقتصادی کشور می شود. فکر نمی کنم توجیهی داشته باشیم. منصوریان به باشگاه نامه زده است که برنامه ای بچینیم تا این دو بازیکن از تیم جدا شوند چون بازدهی نداشته اند. جالب است مدافع خارجی با رقم بالای دلاری و قرارداد دو ساله آمده است.»

این ادعاها در حالی مطرح شده که جواد محمدی در زمان رخ دادن تمام این اتفاقات به عنوان عضو هیات مدیره در باشگاه حضور داشته است. محمدی در تاریخ ۸ اسفند ۱۳۹۷ به جای اصغر برشان در هیات مدیره پُست گرفت و تا زمان مدیرعاملی اش نزدیک به ۶ ماه در باشگاه حضور داشته است.

تاکید محمدی بر «بسته بودن تیم در زمان مدیرعاملی اش» و یا «بی اطلاعی و کم اطلاعی» وی از بدهی های باشگاه ذوب آهن با سابقه حضور ۶ ماهه در هیات مدیره نمی تواند توجیه قابل قبولی بر عملکرد وی و نتایج تیم فوتبال باشگاه در دوران مدیریتش باشد. این اتفاقات در حالی رقم خورده که سعید آذری در آن مقطع زمانی صرفا مدیرعامل باشگاه بود و در هیات مدیره و بالطبع سیاست گذاری های باشگاه نقشی نداشته است و اجرا کننده مصوبات هیات مدیره - با حضور محمدی- بوده است.

بررسی صحبت های محمدی درباره پرونده های خارجی و یا شکایت های بین المللی هم نشان می دهد محمدی در حال نگارش دیکته ای است که مدیران زیادی در ورزش پیش از او آنرا نوشته اند. سیاستی که مدیر  جوان باشگاه ذوب آهن در پیش گرفته بیش از همه چیز تداعی گر این موضوع است  اگر تیم فوتبال ذوب آهن در این فصل ناکام بود، «مدیرعامل سابق» مقصر است و اگر هم ذوب آهن توانست خودش را از این بحران خارج کند، ثمره تدابیر و برنامه ریزی های «مدیرعامل جدید» است.

کد خبر 4775637

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد محمدی تیم فوتبال فولاد خوزستان سعید آذری تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال مارک ویلموتس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ کشتی باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۳۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران

امتداد - با حضور قائم مقام مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان، مدیران امور و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان ارشد بانک ملی ایران، نخستین روز از همایش ارزیابی عملکرد سال 1402 و تبیین اهداف سال 1403 بانک ملی ایران، در تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در این همایش دو روزه ضمن بررسی عملکرد سال گذشته و تشریح اهداف و سیاست های اعتباری سال جاری، همچنین تشریح و تبیین طرح اقتدار ملی با هدف جاری سازی بهینه اهداف استراتژیک ابلاغی، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک به بیان دیدگاه ها و ارائه نظرات خود خواهند پرداخت و مهمترین سیاست ها و برنامه های کاری پیش روی بانک و همچنین موضوعات و ‏سوالات مطرح شده در قالب چندین کارگروه تخصصی ‏نظیر فناوری، اعتباری، بازار ‏سرمایه ، بازارانرژی، مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی و گروه های مدیریتی مناطق تهران، یک و دو کشور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت تا راهکارهای لازم ارائه شود.

‏در همایش بررسی عملکرد واحدهای بانک ، اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان،مدیران امور،روسای ادارات ستادی ،امور شعب و شعب مستقل نیز حضور دارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • آغاز برداشت گل محمدی در شهرستان اشکذر
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت دولتی در اصفهان
  • صدور حکم قضایی علیه مدیرعامل شرکت آب اصفهان
  • آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد | جزئیات رویترز از اسامی افراد و شرکت های تحریم شده | تحریم ها در چه حوزه ای است؟
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد