Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@22:44:06 GMT

کلاهبرداری از بازنشستگان در کرمان

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۴۱۹۶

کلاهبرداری از بازنشستگان در کرمان

کلاهبرداری که با دسترسی به کارت رفاهی سه بازنشسته مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال از حساب آن ها برداشت کرده بود ، شناسایی و دستگیر شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمان شامگاه دوشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها ، گفت: در پی شکایت ۳ مالباخته مبنی بر خرید از کارت رفاهی این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و پس از تحقیقات پلیس، فرد کلاهبردار که خانمی ۶۰ ساله بود شناسایی و او را حین ارتکاب جرم در یک طلافروشی دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

سرهنگ محمدرضا فداء افزود: این کلاهبردار که با جعل شناسنامه اقدام به دریافت کارت رفاهی بازنشستگان می کرده است گفت: بسیاری از اسناد و مدارک در این رابطه نیز از منزل وی کشف شد و متهم به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی در ادامه افزود: بازنشستگان در صورت کسر مبالغ به طور مشکوک به کلانتری 16 کرمان مراجعه کنند تا به صورت قانونی به این مساله رسیدگی شود./ ایرنا

بیشتر بخوانید/کلاهبرداران 500 میلیاردی در "بناب" گرفتار شدند

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران

مأموران فراجا با تلاش شبانه روزی باندهای فساد و فحشا را که با فریب دختران، آنها را مورد اغفال و سوءاستفاده قرار داده و به صورت قاچاق به کشورهای دیگر می ‌فرستادند شناسایی و دستگیر کردند.

در فیلم زیر، چند نفر از دستگیرشدگان از تباهیِ زندگی خود در پی وسوسه هایِ اغوا کننده و وعده هایِ دروغینِ فریبنده و رویایی می‌گویند.

گفتنی است پیش از این سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی پلیس از انهدام پروژه «سرویسِ اسکورت» و انهدام شاخه خارجی باند فساد و فحشاء که اقدام به شناسایی، جذب و انتقال دختران برای خدمات جنسی و قاچاق آن‌ها به خارج از کشور می‌نمودند؛ همچنین باند «چَتِر بِیت» که اقدام به تهیه فیلم‌های مستهجن و مروج فساد به صورت برنامه زنده برای شبکه‌ها و سایت‌های منتشر کننده محتوای غیر اخلاقی می‌نمود خبر داده و گفته بود که با تلاش مأموران پلیس کارگاه رقص «لِوِل آپ دنس» نیز شناسایی و عوامل دستگیر شدند.

رسانه دانلود

دیگر خبرها

  • اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران
  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • کلاهبرداری با رسید جعلی
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک
  • کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد