Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-04@06:34:45 GMT

بیانیه مرکز رسیدگی به امور مساجد در پی حوادث اخیر

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۴۴۶۲

بیانیه مرکز رسیدگی به امور مساجد در پی حوادث اخیر

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، مرکز رسیدگی به امور مساجد، در پی حوادث پدید آمده پس از اجرای طرح مدیریّت مصرف سوخت بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

در طی چهل سال عمر پُربرکت نظام مقدّس جمهوری اسلامی، تاریخ معاصر گواهی می‌دهد، در هر برهه‌ای که دشمنان خبیث، نیرنگ باز و مستأصلِ نظام شکوهمند اسلامی با فرصت‌طلبی و بهانه‌سازی بعضی حوادث، برای انتقام گرفتن از ایران اسلامی، ناجوانمردانه در صدد ایجاد فتنه و آشوب، تهدید امنیّت کشور و برهم زدن آرامش عمومی جامعه برآمده‌اند، به سدّ نفوذناپذیر و آهنین، بصیرت و هوشیاری شما مردم مؤمن، انقلابی و بابصیرت برخورد کرده و رسواتر از همیشه مغلوب و زمین‌گیر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حوادث پدید آمده پس از اجرای طرح مدیریّت مصرف سوخت که با عدم مراعاتِ تدابیرِ لازم در مقدّمات اجرای آن، توسط دولت محترم، منجر به سوء استفاده اشرار و عناصر معاند و موج سواری بر اعتراضات مدنی شد و این امر موجبات خیال‌پردازی و ذوق زدگی مقامات کانون شرارت یعنی دولت آمریکا و عمّال خبیث او در منطقه و نیز ترغیب گروهک جنایتکار و خونخوار منافقین، خاندان منحوس سلطنتِ خبیث پهلوی و عملیات‌روانی شبه رسانه‌های سلطه و صهیونیسم را رقم زد؛ امّا با فضل و عنایت الهی یک بار دیگر با درایت وصف ناپذیرِ زعیم حکیم و مقتدر نظام مقدّس جمهوری اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدّظلّه العالی) در معادله‌ای معکوس، این فتنه کور به صحنه نمایش هوشمندی ملّت عزیز و فهیم ایران اسلامی در جدا شدن از صف مزدوران خود فروخته، تبدیل شد و به حول و قوه الهی، بار دیگر مستکبران و دشمنانِ زبون این مرز و بوم را در تحمیلِ بلای ناامنی در کشور مأیوس کرده است.

مرکز رسیدگی به امور مساجد، ائمّه جماعات سراسر کشور و نمازگزاران انقلابی و بصیر، با نصب العین قرار دادن منویّات مدبّرانه و حکیمانه امام امّت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه) در ماجرای اخیر، ضمنِ قدردانی از تیزهوشی و بصیرت شما مردم شریف در تشخیص و افشای نقشه شوم دشمن و جداسازی مطالبات و اعتراضات معقول مدنی از آشوب طلبان فتنه گر، کمک به تبیین موقعیّت حسّاس کشور و تشریح ضرورت حفظ آرامش و برقراری امنیت و تاکید بر اهمیّت وحدت، یکپارچگی، شفّافیت‌سازی در پاسخ به مطالبات به حقّ مردمی و حراست از گوهر آرامش و ثبات جامعه را وظیفه شرعی خود دانسته و در صورت ادامه هرگونه ناامنی و اقدامات مخلّ آرامش و آسایش مردم، گوش به فرمان ولیّ مقتدر انقلاب اسلامی عندالّلزوم، با حضور پرشکوه و حماسی خود، با عوامل آشوب و فتنه، قاطعانه برخورد خواهند کرد.

ضمن تقدیر خاضعانه از بصیرت وصف ناپذیر ملّت ولایت‌مدار، مجاهدت در مسیر رفع مشکلات اقتصادی، پرداختن شبانه‌روزی به امر معیشت مردم و عمران کشور، رفع دغدغه‌های به حقّ آحاد ملّت، نظارت دقیق بر حُسن اجرای طرح مدیریّت مصرف سوخت، بدون تحمیل کمترین باری بر دوش ملّت و همچنین برخورد قاطعانه با عوامل خبیث و شرور اغتشاشات، جبران خسارات وارده بر اموال مردم و پرداخت به موقع و مستمرّ درآمدهای حاصله از این طرح به خانوارهای ایرانی مطابق وعده‌های دولت محترم را از قوای سه‌گانه مجدّانه مطالبه می‌کند.

به مدد و عنایت الهی، نظام شکوهمند اسلامی و مردم غیور و بصیرمان  با ناکام ساختن مزدوران استکبار جهانی و عبور از این فتنه ناکام، راه پرافتخار و روشن خود به سوی قلّه عظیم پیشرفت و سعادت را پرشتاب‌تر از گذشته، ادامه داده و به زودی با تحقّق گام دوّم انقلاب تمدّن نوین اسلامی را رقم خواهد زد.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل اصلی برای آتش‌بس در غزه شخص نتانیاهو است

هادی محمدی کارشناس مسائل بین الملل در گفت و گو با شبکه خبر درباره نشست سازمان همکاری‌های اسلامی اظهار کرد: این سازمان بر اساس موضوع فلسطین و به دلیل حمله صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی در سال ۱۹۶۹ به همت ایران و عربستان و مراکش شکل گرفت و اکنون ۵۷ کشور اسلامی عضو آن هستند.

وی ادامه داد: هدف این سازمان بحث فلسطین است و نشستی به نام فلسطین در این جلسه‌های  این سازمان وجود دارد و بیانیه‌ای به نام فلسطین باید صادر شود که به لحاظ سیاسی و تبلیغاتی تاثیراتی دارد و می‌تواند میان کشور‌های اسلامی هماهنگی ایجاد کند. هر چند می‌دانیم که این سازمان به اهداف خود نرسیده است و کشور‌های اسلامی از این ابزار و ظرفیت برای فلسطین استفاده نکردند.

وی افزود: امروز نشست وزرای کشور‌های اسلامی است و فردا نیز اجلاس سران برگزار می‌شود که ایران به دلایل موجه‌ای در حد سران در این نشست شرکت نکرده و وزیر امور خارجه ما در گامبیا حضور دارد و امروز سخنرانی‌ها و دیدار‌هایی نیز  دارد.

محمدی گفت: شعار پانزدهمین نشست سازمان همکاری‌های اسلامی ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگوی پایدار است و قرار است در ارتباط با فلسطین بیانیه‌ای علیه جنایات صهیونیست‌ها و کشتار مردم بی گناه در فلسطین صادر شود. یک سند نهایی که باید به تصویب اجلاس سران و وزرای خارجه نیز برسد.

این کارشناس مسائل بین الملل درباره تاثیر برگزاری این نشست درباره فلسطین گفت: در این هفت ماه که از جنایات صهیونیست‌ها در غزه می‌گذرد ۲ اجلاس وزرای خارجه داشتیم. اما خروجی اینها صرفا بیانیه‌ای شد که حتی کشور‌هایی که آن را امضا کردند برخی آن را اجرا نکردند دلیل آن می‌تواند وابستگی‌هایی که این کشور‌ها به قدرت‌های غربی خصوصا آمریکایی‌ها دارند باشد و دلیل دیگر نیز قرار داد‌های تجاری است که میان برخی از کشور‌های اسلامی با با رژیم صهیونیستی در اقلام اساسی بر قرار شده است و این کشور‌ها حاضر نیستند از این منافع خود برای حمایت از مرم غزه دست بکشند و عملا در حال یاری رساندن به صهیونیست‌ها هستند.

وی درباره احتمال دستیابی به آتش بس در نوار غزه گفت: مشکل اصلی در این زمینه نه حماس است و نه حتی غربی‌ها. مشکل اصلی اسرائیل و شخص نتانیاهو است و او همچنان معتقد است که پایان جنگ و آتش بس می‌تواند به پایان سیاسی و تشکیل پرونده غذایی برای او منجر شود و این مشکل مقابل هرگونه توافق برای آتش بس را گرفته و فکر می‌کنم اتفاقات داخلی اسرائیل و تظاهرات در این کشور می‌تواند به آتش بس کمک کند و باید صبر کنیم تا تحولات بیشتر خود را نشان دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه
  • مشکل اصلی برای آتش‌بس در غزه شخص نتانیاهو است
  • انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور
  • شوراهای شهر و روستا نقش اساسی و مهمی در کشور دارند
  • شوراهای شهر و روستا نقشی اساسی و مهمی در کشور دارند
  • تشکیل شورا نماد برجسته مردم سالاری است/ جان‌بخشی به نظام شورایی مزیت بزرگی برای کشور است
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون حوادث دانشگاه‌های آمریکا