Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@19:54:33 GMT

گزارش: یورو2020؛ پیچیده و کلافه‌کننده

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۴۴۹۲

گزارش: یورو2020؛ پیچیده و کلافه‌کننده

عدم استقبال تماشاچیان از بازی های اخیر تیم ملی آلمان در رقابتهای مقدماتی یورو2020 در این کشور به بحثهای زیادی دامن زده است.


به گزارش "ورزش سه"، خالی بودن بخشی از ورزشگاه بوروسیا پارک شهر مونشن گلادباخ در جریان دیار اخیر تیم ملی آلمان و بلاروس در مقدماتی یورو2020، بازی ای که با پیروزی 4-0 شاگردان یواخیم لو به پایان رسید در این کشور خبرساز شده و به بحثهای قابل توجهی در این باره دامن زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اشتفان افنبرگ، اسطوره تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ یکی از اولین کسانی بود که در برنامه تلویزیونی معروف آلمان، دوپل پاس، در این باره شرکت کرده و گفت به کسانی که ترجیح می داده اند به جای رفتن در استادیوم مونشن گلادباخ و تماشای دیدار آلمان و بلاروس در خانه بازی را از تلویزیون تماشا کرده اند تا بتوانند چند دقیقه بعد از پایان بازی بخوابند حق می دهد.

 

تونی کروس ستاره آلمانی رئال مادرید هم درباره خالی بودن بعضی از سکوهای ورزشگاه بوروسیا پارک در دیدار آلمان و بلاروس صحبت کرده و با انتقاد از کسانی که ترجیح داده اند در خانه بمانند و به ورزشگاه نروند گفت:" یعنی هر کس باید خودش تصمیم بگیرد که برای بازی ملی باید به استادیوم برود یا نه؟".

 

روزنامه زوددویچه تسایتونگ هم با انتقاد از تقویم و طراحی رقابتهای انتخابی یورو می گوید تقویم این رقابتها که تیمهای بزرگ اروپایی را وادار می کند با تیمهایی کوچک و ضعیف بازی های متعددی انجام دهند از اساس دچار اشکال است و یوفا باید فکری برای طراحی این رقابتهای مقدماتی بکند. این روزنامه آلمانی می گوید چرا آلمان باید قبل از هر رقابت مهمی مثل یورو یا جام جهانی به مصاف تیمی مثل بلاروس برود یا فرانسه چرا باید با مولداوی بازی کند یا اسپانیا با مالت؟

 

 

این روزنامه آلمانی می گوید چنین وضعیتی باعث وارد شدن استرس به بازیکنان تیمهای ملی پرقدرت اروپایی و خسته شدن و دلزده شدن تماشاچیان می شود. به همین خاطر بود که یوفا با آگاهی از این وضعیت رقابتهای موسوم به لیگ ملتهای یوفا را طراحی کرد که اجازه می دهد تیمهایی با سطح هم با یکدیگر رقابت کنند.

 

اما انتقادها در آلمان به این هم برمی گردد که وضعیت برگزاری یورو2020 که قرار است در چندین کشور متعدد برگزار شود چنان تقویم و وضعیت پیچیده ای دارد که به خودی خود هم استرس تیمهای پرقدرت اروپا را بیشتر کرده و هم به دلسردی هواداران دامن زده است.

 

با توجه به اینکه قرار است قرعه کشی جام ملتهای اروپا بلافاصله بعد از پایان رقابتهای مقدماتی برگزار شود خبرهای جسته گریخته ای توسط یوفا منتشر شده که به نقش داشتن نتایج تیمها در لیگ ملتهای یوفای گذشته در این قرعه کشی اشاره دارد. رسانه های آلمانی می گویند اخبار قطره چکانی ای که توسط یوفا درباره شرایط قرعه کشی یورو2020 منتشر می شود به مبهم شدن هر چه بیشتر فضا دامن می زند.

با اینحال یک چیز مشخص است و آن اینکه آلمان در مرحله گروهی یورو2020 با تیمهای انگلیس، اسپانیا، هلند یا ایتالیا بازی نخواهد کرد. زوددویچه با جمع بندی اخبار منتشر شده از یوفا درباره آیین نامه های جدید قرعه کشی می گوید احتمال اینکه اوکراین و مجارستان با آلمان همگروه شوند بالا است.

جام ملتهای اروپا 2012

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام ملتهای اروپا 2012

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا

روسیه گزینه خروج از اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) را همچنان حفظ کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر دیوکوف رئیس فدراسیون فوتبال روسیه در جمع خبرنگاران اعلام کرد احتمال خروج این کشور از یوفا همچنان وجود دارد.

فوتبال باشگاهی و ملی روسیه پس از شروع جنگ در اوکراین با تصمیم مشترک یوفا و فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تا اطلاع ثانوی تحریم شد.

پخش یورو 2024 در بلاروس بدون مجوز یوفا!

الکساندر دیوکوف گفت: ما در حال گفت‌وگو هستیم، اما در حال حاضر مذاکرات متوقف شده است. ما و یوفا مواضع خود را به یکدیگر اعلام کرده‌ایم. همه استدلال‌ها هم ارائه شده است. یوفا سال گذشته تصمیم گرفت که به تیم‌های جوانان روسیه اجازه دهد در مسابقات مقدماتی اروپا بازی کنند که در نهایت اجرایی نشد. 

رئیس فدراسیون فوتبال روسیه خاطر نشان کرد: ما معتقدیم که توپ در زمین یوفاست. اگر راه‌حل فنی برای مسابقات زیر 17 سال پیدا شود، ما گامی رو به جلو در جهت بازگشت به مسابقات تحت نظارت یوفا خواهیم داشت. البته باید بگویم همچنان امکان تغییر کنفدراسیون را حفظ کرده‌ایم و احتمال خروج روسیه از یوفا وجود دارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پایان رقابتهای فوتبال جام روستایی مریوان با حضور گسترده مردم
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • توافق میان باکو و ایروان نزدیک است
  • شولتز: توافق میان باکو و ایروان نزدیک است
  • بالاترین نرخ بیکاری در آلمان از سال ۲۰۱۵
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • عفو بین‌الملل: آلمان ارسال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند
  • بورل اوضاع غزه بدتر از ویرانه‌های آلمان در جنگ جهانی