Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@15:40:38 GMT

برقراری تدریجی اینترنت دراستانهای کشور

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۴۵۸۲

سخنگوی دولت با بیان اینکه گازوئیل با برای روستاییان گران نکردیم تا هزینه حمل و نقل برای این قشر افزایش نیابد، از برقراری تدریجی اینترنت در برخی استان‌های کشور خبر داد. ناطقان: علی ربیعی در دوره آموزشی مدیریت پروژه‌های اشتغال‌زایی روستایی و کاهش فقر اظهار کرد:‌ این عادلانه نبود که پول یارانه بنزین از طریق قاچاق سوخت به کشورهای همسایه برود یا به افرادی پرداخت شود که ۳۳ برابر از دهک‌های پایین جامعه بیشتر یارانه بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی نظام تأمین مالی خرد را مهم دانست و افزود: این نظام باید در کشور گسترش یابد و شورای پول و اعتبار این موضوع را در دستور کار خود قرار بدهد.

سخنگوی دولت خاطر نشان کرد: امروز توسعه زنجیره اشتغال و بازار در روستاها نیازمند همکاری و دانش بیشتر است و ما روی اشتغال زنان روستایی متمرکز شده‌ایم تا از طریق فعالیت‌های آن‌ها به توسعه اشتغال روستایی کمک شود.

به گفته ربیعی، ۶۶ درصد اشتغال در سال گذشته متعلق به زنان بوده و زنان سهم بزرگی از بازار اشتغال را به خود اختصاص داده‌اند.

وی در عین حال همکاری صندوق کارآفرینی امید و تعدادی از بانک‌های کشور در طرح اشتغال روستایی را مورد اشاره قرار داد و گفت: زنان روستایی ۴۰ درصد سهم دریافت تسهیلات را به خود اختصاص داده‌اند و امروز نرخ مشارکت اقتصادی زنان در بحث اشتغال از ۱۲ درصد به ۱۸ درصد و در حوزه روستایی از ۱۸ درصد به ۲۳ درصد رسیده است.

سخنگوی دولت در بخش دیگری از سخنان خود درباره قطع اینترنت در کشور و مشکلاتی که برای برخی از مشاغل به ویژه دانشجویان ایجاد شده گفت: طبیعی است که در این شرایط بسیاری از مشاغل و بانک‌ها از جمله مشاغل اینترنتی دچار مشکل شده باشند ولی ما سعی کردیم که این مشکل را حل کنیم. البته بعضی مشاغل و کارهای دانشجویان باقی مانده که می‌پذیریم.

ربیعی تصریح کرد: شورای عالی امنیت کشور این تصمیم را گرفته و براساس آنچه که اطلاع دارم در برخی از استان‌ها که آرام آرام این اطمینان ایجاد شود که سوءاستفاده از اینترنت صورت نمی‌گیرد این برگشت صورت خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد: تصمیم‌گیری درباره بازگشت اینترنت و برقراری آن با کسانی است که باید آن را اعلام کنند.

به گفته سخنگوی دولت با اینکه مردم دچار سختی شدند و برخی مشاغل به این دلیل برایشان مشکل ایجاد شده اما نگرانی بزرگ‌تر حفظ آرامش و ثبات کشور است. منبع: ایسنا برچسب ها: برقراری تدریجی ، اینترنت ، استان ها ، ربیعی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اینترنت استان ها ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینترنت فردا قطع می‌شود؟

به گزارش خبرآنلاین، رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.

عبدالرسول پور عباس در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم با مسئولان بخش های مختلف اعم از سازمان های اجرایی، اطلاعاتی و امنیتی برای برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ امن و سالم انجام شده است و داوطلبان با خیال راحت در جلسه آزمون شرکت کنند.

معاون وزیر علوم خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند که جای تقدیر و تشکر دارد و با همکاری پلیس فتا شبکه‌های کلاهبرداری در فضای مجازی شناسایی شده و برخورد لازم با آن‌ها انجام می‌شود؛ لذا بار دیگر از داوطلبان و خانواده‌های آن‌ها درخواست می‌شود فریب این شبکه‌های اجتماعی کلاهبرداری مدعی تقلب کنکور را نخورند که خسارات وارده و محرومیت‌ها به هیچ عنوان قابل گذشت و جبران نیست.

وی در ادامه تصریح شد: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی نیز عصر همان روز برگزار می شود.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: آزمون داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح پس فردا جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اینترنت در هیچ کدام از حوزه های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی شود، گفت: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

پور عباس تاکید کرد: فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد.

به گزارش ایسنا؛ در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899157

دیگر خبرها

  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرورش حلزون با احتیاط؛ استاندارد این صنعت هنوز تدوین نشده
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود
  • در کنکور ۱۴۰۳ اینترنت قطع نمی‌شود / داشتن هندزفری و موبایل واره تخلف است
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود
  • اینترنت فردا قطع می‌شود؟
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس