Web Analytics Made Easy - Statcounter

بونوچی امیدوار است تیم ملی ایتالیا در یورو 2020 نتیجه بگیرد.

طرفداری- در آخرین هفته مسابقات مقدماتی یورو 2020، تیم های ایتالیا و ارمنستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 9-1 ایتالیا برابر ارمنستان همراه بود.

به نقل از رای اسپورت، لئوناردو بونوچی، مدافع تیم ملی ایتالیا پس از این بازی گفت:

رکوردها بدون کسب جام بی معنی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر می خواهیم چیزی حساب شود، باید تابستان سال بعد در یورو کاری انجام دهیم. اگر بخواهم صادق باشم، باید بگویم از این مسابقه لذت نبردم. شاید چند ریسک در زمین داشتیم ولی فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم، پاسکاری کردیم و مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. در دوره ای جدید در تیم ملی ایتالیا هستیم و همه در حال لذت بردن هستیم. حال باید تا 30 نوامبر برای قرعه کشی صبر کنیم. با هر تیمی روبرو شویم، باید در بهترین شرایط جسمانی و روانی برابر آن ها قرار گیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ایتالیا مدعی کسب جام در یورو 2020 است یا خیر، افزود:

ما در حال رشد هستیم ولی باید قدم بعدی را برداریم تا به جمع 4 تیم برتر اروپا که در سال های اخیر بر فوتبال قاره سلطه داشته اند، راه یابیم. ما در هر بازی خوب ظاهر می شویم. بازیکنان و کادر فنی گروهی خوب در تیم ملی تشکیل داده اند. شما برابر ارمنستان دیدید تیم تغییرات زیادی داشت ولی هرگز هویت و ذهنیت تیم متزلزل نشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال حافظ امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر

دمی همدم و همراه شدن با حضرت حافظ پیشینه‌ای چند قرنی در میان ایرانیان و فرهنگ ایرانی دارد. بدون شک همه ایرانیان از خردسالی با حافظ و فال این شاعر و عارف نامی آشنایی دارند.  

به گزارش «زی‌سان»، حافظ‌خوانی در مراسم‌های مختلف همانند لحظه سال تحویل و شب یلدا، بخشی از فرهنگ و سنت دیرینه جامعه ایرانی است. در کنار خواندن غزلیات، گرفتن فال حافظ نیز یک رسم همیشگی برای ایرانیان است.  

این باور قدیمی در میان ایرانیان وجود دارد که حضرت حافظ داننده عالم نهان و غیب است و در لحظات مختلف با رجوع فال حافظ می‌توان تصمیم درست را گرفت. فال جمعه ۷ اردیبهشت به تفال حافظ بدین گونه است:‌

خیز تا از درِ میخانه گُشادی طلبیم

به رَهِ دوست نشینیم و مُرادی طلبیم

زادِ راهِ حَرمِ وصل نداریم مگر

به گدایی ز درِ میکده زادی طلبیم

اشکِ آلودهٔ ما گرچه روان است ولی

به رسالت سویِ او پاک نهادی طلبیم

لذتِ داغِ غمت بر دلِ ما باد حرام

اگر از جورِ غمِ عشقِ تو دادی طلبیم

نقطهٔ خالِ تو بر لوحِ بصر نَتوان زد

مگر از مَردُمَکِ دیده مِدادی طلبیم

عشوه‌ای از لبِ شیرینِ تو دل خواست به جان

به شکرخنده لَبَت گفت مَزادی طلبیم

تا بُوَد نسخهٔ عِطری دل سودازده را

از خطِ غالیه سایِ تو سوادی طلبیم.

چون غمت را نَتَوان یافت مگر در دلِ شاد

ما به امّیدِ غمت خاطرِ شادی طلبیم

بر درِ مدرسه تا چند نشینی حافظ؟

خیز تا از درِ میخانه گُشادی طلبیم

تعبیر و تفسیر غزل

مدتی در رکود و سکون به سر می‌بردی؛ اکنون فرصت‌های خوبی پیش آمده است پس از جای خود برخیز و در راستای هدفت حرکت کن. مشکلات و سختی‌‌ها گذرا و رفتنی هستند به شرط آنکه به تلاش خود ادامه بدهی. در زندگی تو گشادگی و سعادت پدید می‌آید و گرفتاری‌ها از بین خواهند رفت. اگر از دوستانت رنجش دیدی و آزرده‌خاطر شدی، به احترام لطف‌ و محبت‌های سابق ایشان در حق تو، از خطایشان چشم‌پوشی نما. غم و غصه فایده‌ای ندارد، سعی کن روحیه خودت را حفظ کنی و شاد باشی.     

tags # فال حافظ ، فال سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • مقاومت ژاوی در تمرین: جواب هیچکس را نداد
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • یورو رکورد زد
  • معنی جالب ریشه کلمه ورجه وورجه + فیلم
  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا ؛ پیروزی افعی‌ها برابر رقیب سنتی
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم