Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ربیعی با بیان اینکه حفظ آرامش نگرانی اول ماست افزود: چنانچه اطمینان حاصل شود که آرامش در استان‌ها برقرار است و سوء استفاده‌ای صورت نمی‌گیرد، اینترنت وصل خواهد شد.

گروه اقتصادکلان بازارنیوز: علی ربیعی در حاشیه مراسم دوره بین المللی آموزشی اشتغال روستایی و کاهش فقر که امروز سه شنبه ۲۸ آبان با حضور ۱۵ کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره قطعی اینترنت و زمان وصل شدن آن گفت: تلاش کردیم مسائل مربوط به مشاغل اینترنتی و بانک ها را حل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته برخی از کارهای دانشجویی و مشاغل دیگر که به نوعی با اینترنت در ارتباط هستند، هنوز مشکلاتی دارند و هنوز حل نشده است و این موضوع برای ما قابل درک است.

ربیعی تصریح کرد: اما همه ما می پذیریم که در این شرایط برخی از این فضا سوء استفاده می کنند. قطعی اینترنت تصمیم شورای عالی امنیت ملی کشور است و چنانچه اطمینان حاصل شود که آرامش در استان ها برقرار است و سوء استفاده ای صورت نمی گیرد، اینترنت وصل خواهد شد.

سخنگوی دولت تأکید کرد: نگرانی مردم را درک می کنیم اما نگرانی بزرگتر حفظ آرامش در کشور است.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000GFy برچسب ها: بنزین ، قیمت بنزین ، سهمیه بندی بنزین ، اینترنت ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بنزین قیمت بنزین سهمیه بندی بنزین اینترنت بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس

ایسنا/هرمزگان سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا و جمعی از دانشجویان رشته‌های مطالعات منطقه‌ای و ژئوپلیتیک از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس بازدید کردند.

سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا و جمعی از دانشجویان نخبه رشته‌های مطالعات منطقه‌ای و ژئوپلیتیک و اساتید دانشگاه‌های تربیت مدرس و شهید بهشتی در تشریح دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس بازدید کرد.

در ادامه سرلشکر رحیم صفوی ضمن تحسین دستاوردها و برنامه چشم‌انداز این پالایشگاه استراتژیک کشور با اشاره به پیشرفت‌های قابل ستاره خلیج فارس و شکست تحریم‌ها در این مجموعه عظیم نفتی کشور، گفت: آشنایی دانشجویان با پیشرفت‌های صنعت نفت کشور امیدآفرین خواهد بود.


وی گفت: دشمنان ایران اسلامی به دنبال نا امیدی جوانان ما هستند اما ما در این سفرهای علمی به دنبال این هستیم که حس اعتماد به نفس و اعتماد ملی، خودباوری و اینکه «ما می‌توانیم» را به منصه ظهور بگذاریم.

همچنین در جریان این بازدید، علیرضا جعفرپور، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس  گفت: پالایشگاه ستاره خلیج فارس وظیفه خطیر تامین بخش عمده‌ای از سبد سوخت کشور را عهده دار است و ظرفیت تولید روزانه حدود ۴۵ میلیون لیتر بنزین و اجزای بنزینی، ۱۶ میلیون لیتر نفت گاز و نفت سفید، ۲ هزار تن گاز مایع و محصولاتی دیگر از جمله انواع نفتا و حلال‌ها را دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر این پالایشگاه بزرگ‌ترین تولید کننده بنزین کشور است و رسالت و مأموریت خطیر تولید حداکثری و تأمین فرآورده استراتژیک بنزین مورد نیاز کشور که همواره سرآمد بازار فرآورده‌های نفتی تلقی می‌شود را عهده‌دار است و همچون گذشته در اولویت برنامه‌های راهبردی این پالایشگاه قرار دارد.

جعفرپور خاطرنشان کرد: این شرکت در شرایطی که مستقیماً از سوی استکبار جهانی تحت تحریم قرار گرفت با شگفتی‌سازی توانست افزایش ۶۲ درصدی درآمدهای عملیاتی را رقم بزند و عنوان برترین شرکت ایران اسلامی را از آن خود کند.

وی افزود: این شرکت در مدت اخیر با تکیه بر دانش و خلاقیت‌های جوانان این مرز و بوم با برپایی رویداد تقاضامحور نسبت به شناسایی و تعامل با شرکت های دانش بنیان اقدام، دومین عملیات تعمیرات اساسی واحدهای فرآیندی انجام پذیرفت، راه اندازی واحد تصفیه هیدروژنی نفت گاز این پالایشگاه رقم خورد و افزایش یک‌صد هزار بشکه‌ای ظرفیت شیرین سازی انواع فرآورده‌های نفتی و فراهم شدن امکان صادرات نفت سفید و افزایش تولید بنزین را رقم زد تا شاهد افزایش تولید، صادرات و کیفیت فرآورده های بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان باشیم.


مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس تصریح کرد: پالایشگاه ستاره خلیج فارس در راستای انجام مطالعاتی جامع با رویکرد ایجاد ارزش پایدار و توسعه زنجیره ارزش محصولات با استفاده از ظرفیت‌های موجود در پالایشگاه، برنامه جامع طرح‌های آتی توسعه‌ای را تدوین کرده است و در این طرح، تولید بالغ بر ۴۵۰ هزار تن آمونیاک در سال با استفاده از هیدروژن مازاد تولیدی پالایشگاه در دستور کار قرار گرفته است که از دستاوردهای این طرح می توان به جلوگیری از هدر رفت هیدروژن در شبکه سوخت پالایشگاه اشاره کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • ربیعی: تعطیلی شنبه توطئه نیست
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • کرملین: کمک جدید آمریکا به اوکراین قابل انتظار بود
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور