Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، یادواره شهید مهدی زین الدین فرمانده لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب در دوران دفاع مقدس، سرداران و ۶ هزار شهید سر افراز استان قم شامگاه دوشنبه با حضور جمع کثیری از خانواده معظم شهدا، طلاب و اساتید حوزه، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در مجمع امام خمینی (ره) گلزار شهدای قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، سردار شاهچراغی فرمانده سپاه قم، مرتضی حیدری فرماندار قم، حجت الاسلام رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران، سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم، مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم، تعدادی از مسئولان و مدیران استان و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور داشتند.

فرمانده سپاه قم در این مراسم طی سخنانی با بیان اینکه دومین کنگره ملی ۶ هزار شهید استان قم آبان‌ماه سال آینده در قم برگزار می‌شود، گفت: مراسم امشب نقطه آغازی برای کنگره‌ای است که سال آینده برگزار می‌شود.

سردار سید محمد تقی شاهچراغی با اشاره به اینکه طی یک سال آینده و تا زمان برگزاری کنگره اقدامات بسیاری انجام خواهد شد، گفت: جمع‌آوری آثار و سیره شهدا و تبدیل آن به کتاب از جمله این اقدامات است تا یاد و خاطره شهدا فراموش نشود و در جامعه گسترش یابد.

برخی شهدای قم همچنان گمنام هستند

وی همچنین با بیان اینکه برخی شهدای قم همچنان گمنام هستند، گفت: برای معرفی شهدا به جامعه نیازمند همت بیشتر و انجام کار‌های فاخر و عمیق فرهنگی هستیم که برگزاری این کنگره‌ها و تألیف کتاب به این امر کمک بسیاری می‌کند.

فرمانده سپاه قم با بیان اینکه ۱۷ کمیته برای برگزاری کنگره شهدای قم تشکیل شده است، گفت: باید در این زمینه از ظرفیت‌های همه مراکز و مردم و همچنین حوزه‌های علمیه استفاده شود.

نمایش تئاتری از جلوه‌های این یادواره و بیان خاطره توسط رزمندگان دوران دفاع مقدس بخش دیگری از این مراسم بود.

همچنین در این یادواره از کتاب نبرد‌های انقلابی، بخش فاو تا شلمچه رونمایی شد.

انتهای پیام/الف

برگزاری کنگره شهید زین الدین و شش هزار شهید استان قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یادواره شهدا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت

همزمان با فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) مراسم بزرگ روز دختر در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.
این مراسم روز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
این تجمع با اجرای نجم‌الدین شریعتی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و مداحی حاج سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان و شعرخوانی سیدحمیدرضا برقعی همراه خواهد بود.

خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229270 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • برگزاری آزمون طرح شهید زین الدین
  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم