Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی های ملی زیادی را انجام نداده ایم و فکر میکنم ویلموتس هنوز در تیم ملی جا نیافتاده و نیاز به زمان دارد.

محمد صلصالی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، ضمن تاکید بر اینکه بعد از حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی توقع ها افزایش یافت، اظهار کرد: متاسفانه در این مدت بازی های خوبی را از تیم ملی فوتبال کشورمان شاهد نبوده ایم و از لحاظ فنی و نتیجه، آن چیزی که مد نظر ما و هواداران بوده، توسط تیم ملی به دست نیامده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سکاندار جدید تیم ملی فوتبال نیاز به زمان دارد تا شناخت کافی بر روی تیم پیدا کند، ادامه داد: امیدوارم تیم ملی فوتبال در بازی های بعدی مثل چند سال گذشته آنگونه که شایسته ایران است نتیجه کسب کنند و در ادامه بتوانیم به راحتی به جام جهانی صعود کنیم.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به اینکه مقایسه کردن کی روش و ویلموتس در این زمان کار درستی نیست؛ گفت: ویلموتس تازه در ایران حضور پیدا کرده و شاید شناخت کافی از تیم ملی ندارد. بازی های ملی زیادی را انجام نداده ایم و فکر میکنم ویلموتس هنوز در تیم ملی جا نیافتاده و نیاز به زمان دارد.

شجاعی قابل احترام است

وی با ابراز احترام به مسعود شجاعی به عنوان کاپیتان تیم ملی فوتبال، گفت: شجاعی خیلی برای تیم ملی زحمت کشیده است که نمی شود بخاطر اخراجش در دیدار مقابل عراق هم چیز را به گردن وی انداخت. شجاعی کاپیتان تیم ملی است و باید مورد احترام قرار گیرد.

صلصالی با بیان اینکه از دست دادن فیفادی های مختلف در نهایت به ضرر تیم ملی فوتبال است، تصریح کرد: در برهه ای که مربی تیم ملی به تازگی اضافه شده است باید در فیفادی های مختلف بازی های دوستانه برگزار شود؛ من در بطن کار حضور ندارم و نمیتوانم در مورد برگزار نشدن دیدار های دوستانه نظر خاصی داشته باشم و فرد خاصی را به عنوان مقصر معرفی کنم.

وی با تائیید شروع فعالیتش در مجموعه تیم فوتبال ذوب آهن، بیان کرد: صحبت‌هایی مجموعه باشگاه ذوب آهن با من داشته اند و با توجه به حضور چندین ساله ای که در ذوب آهن داشتم من را به همکاری به باشگاه دعوت کردند. من هرچه دارم از ذوب آهن دارم روز گذشته برای نخستین مرتبه سر تمرینات ذوب آهن حاضر شدم، امیدوارم بتوانم به تیم کمک کنم و جواب اعتماد مجموعه باشگاه ذوب آهن را بدهم.

بیشتر بخوانید:

دومین باخت پیاپی تیم ملی با اشتباهات سریالی/سرنوشت صعود به دست رقبا افتاد

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران از مردم عذرخواهی کرد

کد خبر 397352

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس تیم فوتبال ذوب آهن باشگاه ذوب آهن مسعود شجاعی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۵۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم

به گزارش قدس آنلاین، مائوریسیو موتا پائز پس از ورود به تهران گفت: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران از اهمیت برخوردار است. یادم می‌آید که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، تصریح کرد: امیدوارم در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می‌دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد، چه کسی مربی است، چه بازیکنانی حضور دارند، اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعا باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و باید متمرکز پیش رویم چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

دیگر خبرها

  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • هیج وقت حس عدم امنیت در ایران نداشتم |برگردم فقط سرمربی یک تیم خواهم شد