Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان،  تفاهم‌نامه همکاری بین محمد حسینی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان و سیدمحسن حسینی، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب استان با هدف ارتقاء توانمندی و افزایش مهارت نیروی انسانی شاغل در حوزه آب و فاضلاب و بهره مندی مستمر از ظرفیت های موجود برای ارائه خدمات آموزشی  با رویکرد اشتغال پایدار از طریق همکاری ‏و تعامل دو دستگاه به امضاء رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شناسایی و آینده پژوهی مشاغل حوزه آب و فاضلاب و تدوین استانداردهای آموزشی مربوطه، اجرایی کردن قانون الزام فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای برای اشتغال بکار، نیاز سنجی، برنامه ریزی، ساماندهی و اجرای دوره های آموزش مهارتی و ارزشیابی برای تامین نیروی کار ماهر مورد نیاز حوزه آب و فاضلاب و توسعه و بهبود استانداردهای آموزشی مهارتی در سطوح مختلف در حوزه آب و فاضلاب از جمله مهمترین اهداف تفاهم‌نامه همکاری فنی و حرفه ای گیلان با شرکت آب و فاضلاب استان است.

استفاده از پتانسیل ها و امکانات علمی و اجرایی طرفین برای افزایش کیفیت دوره های آموزشی مرتبط با حوزه آب و فاضلاب، فرهنگ سازی آموزش های مهارتی در حوزه آب و فاضلاب با هدف ایجاد زمینه های اشتغال افراد جویای کار و ارتقاء مهارت شغلی شاغلان حوزه آب و فاضلاب، انتقال دانش مربوط به فناوری­‌های جدید به نیروی کار حوزه آب و فاضلاب و طراحی و استقرار نظام صلاحیت حرفه ای در حوزه آب و فاضلاب از جمله دیگر اهداف این تفاهم‌نامه عنوان شده است.

به منظور اجرای صحیح و دقیق مفاد این تفاهم‌نامه نمایندگان طرفین در قالب کمیته آموزش موظف به پیگیری لازم برای عملیاتی شدن مفاد تفاهم‌نامه، بررسی و تصویب برنامه ها و دستورالعمل ها و ابلاغ به مراکز تابعه، بررسی نیازها و اولویت بندی تدوین استانداردهای آموزشی جدید، نظارت بر حسن اجرای برنامه های آموزشی و تهیه گزارش عملکرد تفاهمنامه و بررسی و تصویب دوره های جدید آموزشی منطبق با نیاز سنجی های صورت گرفته، شدند.

۲۲ مرکز دولتی فنی و حرفه ای در استان گیلان فعال است.

برچسب‌ها رشت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آب و فاضلاب مهارت اموزی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آب و فاضلاب مهارت اموزی گیلان رشت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آب و فاضلاب مهارت اموزی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»

بهزاد کیامهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نخستین دوره علمی آموزشی زیارتی ستاد کانون‌های مساجد کشور در قالب طرح «شمس» با هدف آموزش زوج‌های جوان به صورت خالق و کلیدی (ویژه مدیران کانون فرهنگی هنری مساجد) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: طرح «شمس» با آموزش زوج‌های جوان جهت کسب آرامش اعضای خانواده و جریان سازی در فعالیت اجتماعی پیش بینی شده است که سهمیه استان کردستان برای شرکت در آن ۲۰ زوج است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، با بیان اینکه این طرح از تاریخ ۱۸ اردیبهشت در مشهد مقدس آغاز می‌شود، افزود: زیارت خاص همراه با اهدای هدیه متبرک و غذای حضرتی، ویژه برنامه‌های سیاحتی، دوره آموزش تخصصی ویژه زوجین همراه با ارائه گواهی و … از جمله برنامه‌های این طرح است.

کیامهر به شرایط شرکت کنندگان در دوره اشاره کرد و افزود: این دوره ویژه زوج‌های جوانی است که تاریخ عقد آنها بیش از پنج سال نباشد و یکی از زوجین حتماً مدیر کانون‌های مسجد باشد.

به گفت وی، این طرح به همت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و با همکاری بنیاد خانواده و ستاد ملی جمعیت برگزار می‌شود و زوجین باید نسبت به ثبت‌نام در سامانه بچه‌های مسجد به آدرس https://bachehayemasjed.ir/sham اقدام کنند.

کد خبر 6098063

دیگر خبرها

  • ارائه دروس مهارتی و اشتغال پذیری به دانشجویان از مهر ۱۴۰۳
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • مصونیت از آسیب‌های اجتماعی با ویدئو کتاب‌های مهارتی برای کودکان