Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@01:14:12 GMT

کتاب زندگی‌نامه شهید خلبان غفور جدی رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۶۴۳۲

کتاب زندگی‌نامه شهید خلبان غفور جدی رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی ارتش، کتاب «جای من بخوان!» برگرفته از زندگی شهید خلبان غفور جدی توسط آذر ایرانی و سروناز فرقانی نوشته شده و از سوی انتشارات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش منتشر شده است.

 این کتاب در ۱۳۶ صفحه، حاوی زندگی سرلشکر خلبان غفور جدی اردبیلی از کودکی تا شهادت و همچنین تصاویری مراحل مختلف این شهید والامقام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم رونمایی از این کتاب با حضور حجت الاسلام و المسلمین جلیلی صفت جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش، سردار سرتیپ دوم پاسدار سه‌دهی رئیس دفتر ارتباطات نیروهای مسلح و دیگر فرماندهان و مسئولین در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد.

برچسب‌ها نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دانشگاه هوایی شهید ستاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دانشگاه هوایی شهید ستاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دانشگاه هوایی شهید ستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «یوسف گم گشته باز آید» پیرامون زندگی (تولد تا شهادت) سردار سرافراز اسلام شهید یوسف صادقیان یکی از شهدای ماهشهر است.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» زندگی شهید صادقیان را تشریح می‌کند و این کتاب سرشار از درس‌های تربیتی، اخلاقی و انسانی برای آحاد جامعه است.

پیکر شهید صادقیان بعد از ۱۴ سال به آغوش خانواده بازگشت و در گلزار شهدای ماهشهر آرام گرفت.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» به قلم نویسنده و پژوهشگر ماهشهری فاطمه حیاتی تألیف و توسط انتشارات خوش آوازه اریترین در سراسر ایران منتشر شد.

کد خبر 6088950

دیگر خبرها

  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • عکس | بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید