Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@02:00:58 GMT

مبلغ واریزی «بسته حمایتی» قابل برداشت است

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۶۶۲۱

آفتاب‌‌نیوز :

میرزایی با حضور در برنامه‌ای تلویزیونی با اشاره به اینکه فرایند پرداخت یارانه معیشت به مشمولان طرح مذکور تا شنبه ادامه دارد تاکید کرد: هیچ‌گونه پیامکی مبنی‌بر شمول، قطع و ثبت‌نام یارانه یا طرح حمایت معیشتی برای هم‌وطنان ارسال نمی‌شود. هرگونه پیامک در این خصوص جعلی است.

میرزایی این را هم گفت که مبلغ واریزی همانند وجه نقد قابل برداشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت رفاه درباره جاماندگان نیز گفت: این دسته از افراد تا شنبه صبر کنند و اگر واریزی نداشتند می‌توانند از طریق سایتی که اعلام می‌شود، درخواست داده تا براساس آزمون وسع، درخواستشان بررسی شود.

پیش‌ از این، میدری، معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی نیز گفته بود: ۶۰ میلیون نفر مشمول این طرح هستند که بر اساس جدول سازمان برنامه و بودجه، در سه نوبت بسته معیشتی را دریافت خواهند کرد. این ۶۰ میلیون نفر – برای دریافت بسته حمایتی - شامل ۷۲ درصد جمعیت کشور می‌شود و ۲۸ درصد دیگر باقی مانده در حقیقت سه دهک بالای درآمدی هستند که مشمول دریافت این بسته نخواهند بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بسته حمایتی بسته حمایتی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ ائمه جمعه شهرهای مختلف استان اردبیل امروز در خطبه های نماز جمعه، بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران تأکید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت جانشین کلوپ معلوم شد!‏
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا