Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ۵ شهر استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای از سلطنت‌طلب‌ها٬ منافقین و ضدانقلاب می‌خواهند از این آب ماهی بگیرند که صف این افراد از صف مردم جدا است. ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

علی قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد ‌اظهار داشت: علی رغم وجود برخی اعتراضات درباره نحوه اعلام این طرح و زمان آن٬ پس از فرمایشات روشنگرانه مقام معظم رهبری٬ مجلس هم تبعیت کرد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خط‌دهی گروهک‌های ضدانقلاب به اغتشاشگران / پلیس هیچ‌گونه مماشاتی با اخلال‌گران ‌ندارد‌نیروهای امنیتی با آسیب‌زنندگان به اموال شهروندان برخورد کنند‌‌اجرای بیش از 1000 برنامه در هفته بسیج در استان مرکزی‌

وی افزود: با توجه به اعلام رهبر معظم انقلاب٬ این تصمیم برآیند یک کار کارشناسی و تصمیم سران سه قوه است و همه سعی می‌کنیم دولت را در انجام این طرح حمایت کرده و از طرفی به طور جدی بر قیمت سایر کالاها نظارت می‌کینم.

نماینده مردم 5 شهر استان خراسان شمالی ادامه داد: در هفته آینده با توجه به تصمیم نمایندگان مجلس٬ نشست‌های خانه ملت برگزار خواهد شد و با دعوت از وزرا و احتمالاً سران قوا٬ دغدغه‌های مردم را طرح کرده و وظیفه پارلمانی خود را انجام می‌دهیم.

قربانی تصریح کرد: گرانی سایر کالاها به بهانه افزایش قیمت بنزین٬ غیر قابل قبول بوده و مجلس به طور جدی در این زمینه اقدام می‌کند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث اخیر پس از اعلام قانون مدیریت سوخت در برخی شهرها٬ گفت: اعتراض و نگرانی و مطالبه‌گری حق مردم است اما عده‌ای از سلطنت‌طلب‌ها٬ منافقین و ضدانقلاب می‌خواهند از این آب ماهی بگیرند که صف این افراد از صف مردم جدا است. نمایندگان مجلس از وزارت کشور و دستگاه‌های امنیتی می‌خواهند قاطعانه با اغتشاشگران برخورد شود و نظام هرگز اجازه اغتشاش و غارت اموال عمومی را نمی‌دهد.

وی افزود: مردم اطمینان خاطر داشته باشند که نمایندگان مجلس شورای اسلامی به طور کامل از حقوق آن‌ها حمایت کرده و درباره ممنوعیت افزایش قیمت‌ها و به ویژه نرخ کرایه‌ حمل و نقل بسیار جدی هستند.

انتهای پیام/311/ش

R7719/P/S6,55/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مجلس شورای اسلامی استانداری خراسان شمالی نمایندگان مجلس مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی استانداری خراسان شمالی نمایندگان مجلس مجلس مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است

رئیس شورای استان خراسان رضوی گفت: رویکرد مردم‌‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است تا این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و  به طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی شورای استان، در بیست‌ودومین جلسه شورای اسلامی استان، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هفته کار و کارگر، اظهار کرد: گروه‌های مختلف جامعه شایسته خدمت صادقانه هستند و نظام شورایی در کشور را با حضور نمایندگانی از گروه‌های مختلف مردم، می‌توان چکیده جامعه دانست.

وی افزود: رویکرد مردم‌‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است تا این ارتباط تنگاتنگ بیش از پیش تقویت شود و به طور خاص، ساختارهای مختلف شورای اسلامی استان در خدمت مردم باشند.

رئیس شورای استان گفت: همکاری نزدیک و تعامل مستقیم شورای اسلامی استان با شوراهای اداری، کمیته امور زیربنایی و هیئت‌های حل اختلاف استان توانسته است دستاوردهای ملموسی در شکل‎گیری یک پایگاه اجتماعی برای مصوبات شورای استان داشته باشد و به همین دلیل است که همه باید خود را مسئول پاسخگویی به مردم بدانیم تا مطالبات عمومی، روح حاکم بر مصوبات شورای استان باشد.

کد خبر 747385

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه