Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار هواشناسی بوشهر گفت: بیشترین میزان بارندگی استان بوشهر در جزیره خارگ ۱۳۵.۲ میلی‌متر و کمترین میزان نیز در بندر دیلم با ۳۵ میلی‌متر گزارش شده است.

زهرا راستگو در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به میزان بارندگی ها تا ساعت ۹:۳۰ روز جاری عنوان کرد: در جزیره خارگ ۱۳۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ میلی‌متر بیشترین میزان بارندگی را داشته است و بعد از آن بندر دیّر با ۱۰۲.۷ میلی‌متر بارندگی داشته که این میزان در نقاط دارای ایستگاه‌های شاخص هواشناسی است، و ایستگاه های باران‌سنجی نیز وجود دارد که آنها را در روستاها و نقاط دوردست قرار داده‌اند که ممکن است در این ایستگاه آمار بیشتر از این باشد.

وی ادامه داد: بعد از جزیره خارگ و بندر دیّر، جم با ۹۱.۵ میلی‌متر، برازجان با ۹۳.۲ میلی‌متر، ایستگاه دریایی بوشهر با ۸۴.۵ میلی‌متر، گناوه تقریبا ۸۵ میلی‌متر، عسلویه ۵۲ میلی‌متر بارش داشته اند و کمترین مقدار نیز مربوط به دیلم با ۳۵ میلی‌متر گزارش شده است.

رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر اظهار کرد: بارندگی ها تا فردا - اوایل روز چهارشنبه ادامه دارد. از امشب و از شمال مرکز به تدریج کاهش ابر، کاهش بارندگی و افزایش باد را خواهیم داشت و مناطق جنوبی استان نیز تا اوایل وقت فردا بارش ها را به شکل پراکنده خواهند داشت.

راستگو تصریح کرد: از اواسط روز چهارشنبه در اکثر نقاط هوای صاف را خواهیم داشت، البته تا یک الی دو روز بعد از بارندگی ها رشد ابر در ارتفاعات و احتمال بارش های پراکنده پیش‌بینی می شود.

هوای بوشهر سردتر می‌شود

وی با بیان اینکه  فردا دریا کاملا مواج است، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده که تا ظهر فردا اکثر نقاط استان بوشهر آفتابی خواهد بود و وزش بادهای شمالی نیز در مناطق شمالی آغاز شده و به تدریج در مناطق جنوبی نیز از امشب و با سرعت نسبتا زیاد آغاز شود که باعث تلاطم سراسری خلیج فارس خواهد شد.

رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار هواشناسی بوشهر عنوان کرد: هوای سرد از امشب به طور رسمی در اکثر مناطق استان بوشهر مستقر می شود، ضمن اینکه مه صبحگاهی همراه با کاهش دید نیز از پدیده هایی است که بعد از بارندگی و هوای سرد در مناطق غیرساحلی اتفاق می افتد.

زهرا راستگو یادآور شد: در روز پنج شنبه قدری از وزش باد کاسته می شود، همچنین در مناطق ساحلی پدیده مه با شدت بیشتری اتفاق می افتد که باعث کاهش دید شده و احتمال دارد غلظت بالای مه موجب اختلال در پروازها شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بندر دیر گناوه بارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۶۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مرضیه سی سی پور گفت: امروز با تاثیر سامانه همرفتی، ناپایداری‌های جوی و دریایی در نقاطی از استان تداوم خواهد داشت و در پاره‌ای نقاط استان تقویت خواهد شد.

وی گفت: امروز بعدازظهر و شب در نقاط مختلف استان رشد ابر‌، رگبار باران، رعد وبرق گاهی تگرگ و تند باد لحظه‌ای پیش بینی می شود.

سی سی پور خاطرنشان کرد: وقوع ناپایداری‌های موقتی به صورت رگبار پراکنده باران و رعد وبرق گاهی با تند باد لحظه‌ای در برخی نقاط ساحلی و مناطق دریایی استان نیز پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: سامانه فعال در هرمزگان تا فردا جمعه ساعاتی در پاره‌ای نقاط استان تقویت خواهد شد و سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی بویژه در منطقه حاجی آباد و بشاگرد دور از انتظار نخواهد بود.

سی سی پور افزود: در مناطق دریایی طی امروز در بعضی ساعات افزایش سرعت باد پیش بینی می‌شود و با توجه به احتمال وقوع تند باد لحظه‌ای در اثر ابری بودن، توصیه می‌شود تردد‌های دریایی با احتیاط انجام شود و در بعدازظهر و شب شناور‌های سبک از تردد دریایی خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: از لحاظ دمایی، از فردا افزایش نسبی دما در استان پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌ها در استان یزد
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • رتبه ۲۸ استان یزد در میزان بارندگی در کشور
  • تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس
  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت