Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@04:16:15 GMT

مقابل جایگاه‌های CNG صف نداریم

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۷۰۱۰

مقابل جایگاه‌های CNG صف نداریم

ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: هیچ صفی مقابله جایگاه‌های CNG استان نداریم.

سیروس شهبازی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به طرح اصلاح قیمت بنزین و احتمال افزایش مصرفCNG در استان، اظهار کرد: طی چند روز اخیر هیچ ازدحام و یا صفی در جایگاه‌های CNG کرمانشاه نداشتیم و روند تامین گاز برای خودروها طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته هم اکنون زمان کوتاهی از آغاز این طرح گذشته و ممکن است طی روزهای آینده اقبال برای استفاده از گاز CNG بیشتر شود، اما برای آن زمان نیز مشکلی نخواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه به سرد شدن هوا و افزایش مصرف گاز هم اشاره کرد و افزود: با این وجود هیچ محدودیتی برای گازرسانی به جایگاه‌های CNG اعمال نشده است.

شهبازی از وجود 74 جایگاه CNG در استان کرمانشاه هم خبر داد و عنوان کرد: کرمانشاه یکی از استان‌های پیشتاز کشور از نظر تعداد جایگاه‌ها نسبت به جمعیت است و از همین رو با ازدحام و شلوغی مواجه نشدیم.

وی از آمادگی این شرکت برای تامین گاز جایگاه‌های سوخت جدید هم خبر داد و خاطرنشان کرد: اگر متقاضی احداث جایگاه CNG وجود داشته باشد و مجوزهای لازم در این زمینه را از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی دریافت کرده باشد، مشکلی برای تامین گاز آنها نخواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از مزایای جایگزینی CNG به جای بنزین هم یاد کرد و گفت: گاز هم هزینه کمتری برای دولت و مردم دارد و هم یک سوخت پاک و با آلودگی بسیار کم محسوب می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۷۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین کار معلم تبیین حقیقت در کنار علم و دانایی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید نصیر حسینی بعدازظهر یکشنبه در مراسم تجلیل از سفیران معروف استان افزود: معلم جایگاه بسیار ارزشمندی دارد و این جایگاه مربوط به اولیا الهی است.

وی بیان داشت: معلم چراغ راهی است برای دانش آموزان که انسان‌ها را از ظلمات به نور هدایت می‌کند.

حسینی تصریح کرد: معلمان، افسران جهاد تبیین در جامعه بوده و رسیدگی به امور فرهنگی و تربیتی دانش آموزان رسالت بزرگی است که بر دوش آنها است.

کد خبر 6097529

دیگر خبرها

  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • بورل: آمریکا جایگاه مسلط خود را از دست داده است
  • مهمترین کار معلم تبیین حقیقت در کنار علم و دانایی است
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • حسن تفتیان در جایگاه پنجم ایستاد
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • حج، رزمایش قدرت اسلام در مقابل کفر جهانی است