Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پیشین یوفا معتقد است کیلیان امباپه می‌تواند جاپای فوق‌ستاره‌هایی همچون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بگذارد. ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میشل پلاتینی معتقد است کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند خرید خوبی برای یوونتوس در آینده باشد اما اسطوره باشگاه یوونتوس بعید می‌داند یوونتوس قدرت مالی خرید این بازیکن را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم 20 ساله در سال 2017 با قرارداد قرضی که در ازای 145 میلیون یورو (به علاوه 35 میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده) قطعی شد از موناکو به پاری‌سن‌ژرمن پیوست و تاکنون در 98 بازی از رقابت‌های مختلف 69 گل به ثمر رسانده است.

پلاتینی 64 ساله که در سال 2015 به دلیل سوء مدیریت از تمامی فعالیت‌های فوتبالی محروم شد، حالا پس از گذراندن چهار سال محرومیتش در گفت‌وگو با نشریه «توتو اسپورت» گفت: من واقعاً بازی نیمار و آن پسری که کنارش در پاری‌سن‌ژرمن بازی می‌کند را دوست دارم . امباپه می‌تواند در 10 سال آینده ستاره فوتبال جهان باشد و من او را به هر باشگاهی پیشنهاد می‌کنم. نمی‌دانم که آیا یوونتوس بتواند در حال حاضر کیلیان را به خدمت بگیرد یا نه، اما قطعاً در آینده کار دشوارتری برای جذب او خواهند داشت چوم قیمتش بالاتر خواهد رفت.

پلاتینی: VAR فناوری مزخرفی است و مخالفش هستم

رئیس پیشین اتحادیه فوتبال اروپا همچنین در تمجید از مهاجم آرژانتینی بانوی پیر اظهار داشت: دیبالا بیشتر شبیه به آلساندرو دل‌پیرو و روبرتو باجو است تا شبیه به من. زین‌الدین زیدان بیشتر من را یاد خودم می‌انداخت چون ما هافبک‌هایی شبیه به هم بودیم. دیبالا مهاجم باکیفیتی است و سرعتی به مانند روبرتو باجو دارد.

پلاتینی که به مدت هشت سال ریاست اتحادیه فوتبال اروپا را برعهده داشت، اخیر گفت قصد دارد آخرین ماجراجویی‌اش در فوتبال را تجربه کند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط پاری‌سن‌ژرمن نیمار کیلیان امباپه یوونتوس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پاری سن ژرمن نیمار کیلیان امباپه یوونتوس اتحادیه فوتبال اروپا یوفا پاری سن ژرمن نیمار کیلیان امباپه یوونتوس اتحادیه فوتبال اروپا یوفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۷۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # کیلیان امباپه سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا