Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:39:20 GMT

نمایشگاه بین المللی تجهیزات دفاعی ژاپن گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۷۱۷۶

نمایشگاه بین المللی تجهیزات دفاعی ژاپن گشایش یافت

روزنامه ژاپن تایمز روز سه شنبه گزارش کرد این نمایشگاه ویژه نمایش تجهیزات،  تسلیحات و صنایع دفاعی شرکت های ژاپنی است و نزدیک به ۱۰۰ شرکت تولید کننده این تجهیزات از سراسر دنیا نیز در آن شرکت کرده اند.

دولت ژاپن می گوید یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه که از سوی دولت های دیگر از جمله انگلستان مورد حمایت قرار گرفته است بالا بردن توان تسلیحاتی این کشور برای فعالتر شدن در عرصه تجارت تسلیحاتی در قاره آسیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت انگلیسی «دی اس یی آی» نیز در این نمایشگاه حضور فعالی دارد این شرکت یکی از بزرگترین شرکت های نمایشگاهی تجهیزات دفاعی دنیا محسوب می شود.

این نمایشگاه که در آن انواع تسلیحات و تجهیزات از جمله تانک تایپ ۱۰ ژاپن به نمایش درامده در مرکز نمایشگاهی چیبا دایر شده و تا روز چهارشنبه ادامه دارد.

انواع موشک ها، جت های جنگنده، تانک ها، وسایل حمل و نقل نظامی، پهپادها و تجهیزات نظامی سربازان و نیروهای دفاعی در این نمایشگاه به معرض دید گذاشته شده است.

شرکت های صنایع سنگین کاوازاکی و میتسوبیشی و شرکت هایی نظیر لاکهید مارتین آمریکا و شرکت هایی از هندوستان و کانادا آخرین تسلیحات خود را در این نمایشگاه نمایش داده اند.

منبع: ژاپن تایمز برچسب‌ها جنگ دفاعی ژاپن فروش تسلیحات انگلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگ دفاعی ژاپن فروش تسلیحات انگلستان جنگ دفاعی ژاپن فروش تسلیحات انگلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۷۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی

مسئولان برگزاری جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی در نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم بیان کردند که برگزاری این جشن یک خاطره شیرین تربیتی و معنوی است.

این برگزارکنندگان افزودند به همین خاطر در نمایشگاهی که با شعار تربیت قرآنی گشایش یافته است، این مراسم معنوی برگزار شده است.

این مسئولان همچنین ابراز امیدواری کردند که در سال‌های آینده نیز با تعداد بیشتری بتوانند در چنین فضا‌های معنوی جشن تکلیف برگزار کنند.

نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقامات کابل و برخی کشور‌های اسلامی در کابل گشایش یافت.

این نمایشگاه با شعار «جامعه افغانی، تربیت قرآنی» برای یک هفته در ۲۵ غرفه درحال برگزاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ادعای جذاب آروا در نمایشگاه بین‌المللی تبریز: ما رقیب بوش و متابو هستیم
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • نمایش دستاوردهای هسته‌ای بومی ایران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر حاضر در «ایران هلث»
  • ۲۰ شرکت برتر تولید کننده تسلیحات نظامی در سال ۲۰۲۴؛ از Rheinmetall تا Leonardo