Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@03:38:12 GMT

به دفتر و منزل امام‌ جمعه یزد تعرض شد؟

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۷۲۶۴

صراط:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، انتشار برخی اخبار در رسانه‌های استان مبنی بر تعرض عده‌ای به منزل و دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا احمد ترحمی گفت: هیچگونه تعرضی به دفتر امام جمعه محترم صورت نگرفته و حادثه روی داده صرفا دستگیری چهار نفر با سلاح سرد یا قمه در پارک نزدیک به دفتر امام جمعه بوده که تحقیقات و بازجویی از آنها در حال انجام است و قصد تعرضی تاکنون از سوی این افراد احراز نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به اطلاع مردم شریف استان یزد می‌رساند که تجمعات متفرقه روز شنبه ۲۵ آبانماه در برخی از نقاط شهر یزد باعث راه‌بندان و اختلال در ترافیک شد و از سوی جمع محدودی از اغتشاشگران، خساراتی به اماکن عمومی و خدمات شهری وارد شد که با حضور به موقع نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا پایان همان روز خاتمه یافت.

ترحمی تصریح کرد: هم اکنون به لطف خدا و همت همه حافظان امنیت و آرامش جامعه و حضور مردم قدرشناس و فهیم استان، در تمامی شهرهای استان یزد امنیت کامل برقرار است .

وی از اصحاب رسانه و خبر خواست، اخبار امنیتی استان را از طریق مبادی رسمی دریافت و اعلام نمایند .

روز گذشته دفتر امام جمعه یزد از سوء قصد برخی عناصر اغتشاشگر برای حمله به بیت و منزل نماینده ولی فقیه در استان خبرداده بود.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۷۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ایلام اعلام کرد: این آیین معنوی در شهر ایلام به امامت حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اقامه می‌شود.  

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است