Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@21:59:40 GMT

انریکه رسماً سرمربی تیم ملی اسپانیا شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۷۴۴۸

انریکه رسماً سرمربی تیم ملی اسپانیا شد

سرمربی پیشین بارسلونا و تیم ملی فوتبال اسپانیا بار دیگر هدایت ماتادورها را برعهده گرفت. ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) به طور رسمی اعلام کرد لوئیس انریکه دوباره به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا انتخاب شده، این در حالی است که روبرت مورنو که بعد از جدایی انریکه از تیم ملی اسپانیا جانشین او شده بود، در پی برتری 5 بر صفر شب گذشته تیم ملی اسپانیا در بازی تشریفاتی مرحله انتخابی یورو 2020 مقابل رومانی، با بازیکنانش خداحافظی و از سمت سرمربیگری لاروخا کنار کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 روبیالیس در کنفرانس خبری گفت: 19 ژانویه در نشستی که با مورنو داشتیم شرایط تیم ملی را برای او تشریح کردیم. همان موقع برای مورنو همه چیز را روشن کردیم که هر وقت که انریکه بخواهد می‌تواند به تیم ملی اسپانیا بازگردد. درهای تیم ملی همیشه به روی انریکه باز بود و در زمان درگذشت دخترش سه بار با او صحبت کردیم که آخرین موردش روز گذشته (سه‌شنبه) بود. به انریکه زنک زدیم که بگوییم مردم چقدر در این مدت نسبت به او محبت داشتند و اکنون لوئیس آماد بازگشت است.

واکنش منفی کاسیاس به تصمیم فدراسیون فوتبال اسپانیا برای برکناری مورنو

انریکه که دوران موفقی را در بارسلونا بین سال‌های 2014 تا 2017 داشت و این تیم را به دو قهرمانی در لالیگا، سه قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها رساند، در سال 2018 هدایت تیم ملی اسپانیا را برعهده گرفت اما پس از 11 ماه حضور روی نیمکت این تیم (در پایان خرداد ماه) بنابه دلایل شخصی که بعداً بیماری فرزندش عنوان شد، از سمت سرمربیگری لاروخا کنار کشید. او در هفته اول شهریور ماه بود که  با انتشار پیامی اعلام کرد دختر 9 ساله‌اش که مدت‌ها با بیماری سرطان دست به گریبان بود، درگذشته است.

انتهای پیام/

 

 

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لوئیز انریکه تیم ملی اسپانیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوئیز انریکه تیم ملی اسپانیا لوئیز انریکه تیم ملی اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۷۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان

ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان مشخص شده است.

طرفداری | سرمربی تیم ملی زیر۱۸ سال دختران ترکیب ایران برابر قرقیزستان را اعلام کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون، اخرین دیدارتیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان در تورنمنت کافا امروز از ساعت ۱۳.۳۰ برگزار می شود که مریم جهان نجاتی، سرمربی تیم ملی دختران، ترکیب ۱۱ نفره ایران را اعلام کرد:

اتنا توفیق -فاطمه محسنی - ستایش فیض الهی-مینا بابویه -عسل قاجاریان-مهرناز عزت ابادی ( کاپیتان)-مائده بی رنگ-تانیا جهانشاهی - سمیه اسماعیلی - مریم دینی - پرنیا رحمانی

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • شمسایی: خواستم پس از قهرمانی تمدید کنم
  • کنایه سرمربی فانوس‌به‌دست به لوئیز انریکه: سکوتم پر از ناگفته‌هاست!
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟