Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در حاشیه نشست حوزه ورزش گفت: مجمع انتخابات فدراسیون والیبال فردا چهارشنبه بدون هیچ مشکلی برگزار می‌شود و روسای هیات‌های استانی نیز به عنوان اعضای مجمع در آکادمی ملی المپیک حضور پیدا خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، شروین اسبقیان درباره برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال اظهار کرد: انتخابات فدراسیون والیبال فردا چهارشنبه 29 آبان بدون هیچ مشکلی در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد و روسای هیات‌های استانی نیز به عنوان روسای مجمع حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره زمان نام نویسی کاندیداهای فدراسیون تنیس گفت: سعی داریم اوایل آذر ثبت نام از نامزدها را آغاز کنیم.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها همچنین درباره وضعیت سرپرست دو فدراسیون پزشکی و ورزشی و تنیس روی میز که دوره چهارساله آنها به پایان رسیده است افزود: آخر این هفته یا اوایل هفته آینده سرپرستان این دو فدراسیون معرفی می‌شوند.

اسبقیان در واکنش به اخباری مبنی بر کاندیداتوری خود برای شرکت در انتخابات دوومیدانی نیز اظهار کرد: فعلا تصمیمی برای کاندیداتوری در دوومیدانی ندارم.

اسبقیان درباره نامزد شدن سرپرست فدراسیون تنیس در کنفدراسیون آسیا و اینکه آیا وی به عنوان سرپرست می‌تواند کاندیدای کنفدراسیون آسیا شود یاخیر؟ خاطرنشان کرد: وی علاقه زیادی برای ثبت نام در کنفدراسیون آسیا نداشته بلکه به اصرار دوستان در تنیس در انتخابات کنفدراسیون آسیا شرکت کرده است. به احتمال زیاد وی فرد دیگری را معرفی خواهد کرد. ماموریت او فراهم کردن مقدمات برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون تنیس است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۷۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد