Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی مقدورات دستگاه‌های دولتی برای ساماندهی و احیای کشف‌رود را ناکافی دانست و گفت: برای این کار بزرگ باید بین دستگاه‌های مختلف هماهنگی لازم وجود داشته باشد. ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، علیرضا رزم‌حسینی در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساماندهی و احیای کشف‌رود که با حضور مسئولان استانی و شهری در یکی از مناطق پیرامون شهر مشهد برگزار شد، حفظ سلامت، بهداشت و محیط زیست را یکی از وظایف دولت و حاکمیت برشمرد و اظهار داشت: اقداماتی که امروز به همت همه مدیران استانی انجام می‌گیرد، نافی اقدامات مسئولان گذشته نیست بلکه در راستای تکمیل کار نیمه تمام ساماندهی کشف‌رود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه احیای رودخانه کشف‌رود یک اقدام ملی محسوب می‌شود، افزود: در صورت فراهم بودن شرایط، به دنبال این خواهیم بود که محدوده کشف رود با تلاش همه دستگاه های اجرایی به یک منطقه گردشگری تبدیل شده و توسط همه شهروندان مورد بهره برداری قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در زمینه ساماندهی کشف‌رود که با همکاری مشترک دولت، ارکان حاکمیت و مردم آغاز شده و در حال انجام است، در حقیقت همکاری بین بخشی برای حل مشکلات استان را تمرین می‌کنیم.

رئیس سازمان محیط زیست: انتقال آب از دریای عمان به خراسان مشکلی را حل نمی‌کندجشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان| نمایش‌های برگزیده در حوزه محیط زیست معرفی شدندانتقال آب طالقان از طریق تونل در انتظار تصمیم کمیته ارزیابی سازمان محیط زیست

رزم‌حسینی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: نگاه دستگاه قضایی استان در خصوص موضوع ساماندهی کشف‌رود پشتوانه و دلگرمی خوبی برای مدیریت واحد احیای این رودخانه محسوب می‌شود، چرا که دستگاه قضا به دنبال پرونده سازی برای افراد نیست اما در صورت به خطر افتادن امنیت و سلامت مردم برخوردهای لازم را انجام می دهد.

استاندار خراسان رضوی با بیان این نکته که مقدورات دستگاه‌های دولتی برای احیای و ساماندهی کشف‌رود کافی نیست، اظهار کرد: باید هماهنگی لازم بین دستگاه‌های مختلف برای این کار بزرگ وجود داشته باشد.

وی گفت: امروز هر کسی در استان و در هر سطحی که به مردم خدمت‌رسانی می‌کند، نباید هیچ هویتی جز خادمی امام رضا(ع) برای خود قائل باشد؛ این افتخاری است که همه مدیران در هر مقام و جایگاهی باید به آن توجه داشته باشند.

رزم‌حسینی با بیان اینکه مفهوم مدیریت به معنای توسعه فراگیر است، ادامه داد: معین‌های اقتصاد مقاومتی استان در کنار ایجاد اشتغال به فکر رشد و آبادانی همه بخش‌های جامعه هستند و توسعه پایدار مناطق مورد تعهد را دنبال می‌کنند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه باید با مردم صادقانه حرف زد، گفت: باید بدانیم که در شرایط ناامنی همه ضرر خواهند کرد چون آهنگ آبادانی متوقف و بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی تعطیل می‎‌شود لذا از همه دستگاه‌های مسئول برای مدیریت شرایط در چند روز اخیر تشکر می‌کنم.

در این مراسم شهردار مشهد هم در سخنانی پیرامون وضعیت کشف‌رود گفت: موضوعات میان بخشی جز با یک مدیریت واحد قابل انجام نیست؛ پیش از این همه نیروها برای ساماندهی کشف رود در استان وجود داشت اما استاندار خراسان رضوی توانست همه را برای توسعه و خدمت به مردم در کنار هم جمع کند.

محمدرضا کلایی بیان کرد: حمایت دستگاه قضایی از مدیریت واحد کشف رود باید در طول زمان وجود داشته باشد و تا زمان رفع مشکلات زیست محیطی ادامه پیدا کند.

امروز با دستور استاندار خراسان رضوی، عملیات اجرایی ساماندهی و احیای کشف‌رود در قالب مدیریت واحد توسط شهرداری مشهد آغاز شد.
در گام اول این طرح عملیات اجرایی در طول تقریبی 80 کیلومتر از رودخاانه کشف رود آغاز شد که در کنار عملیات اجرایی در بیش از 130 هکتار، آماده‌سازی بستر و کاشت درخت هم در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/281/ش

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد روز دوشنبه افزود: مرتکبان ۶ هزار و ۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز، دیروز ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

اسدنژاد افزود: اکنون ترافیک در خیابانهای این کلانشهر عادی و روان است.

روزانه حدود یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد خدمت رسانی می کنند.

 
 

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل از شکار دستگیر شد
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • دانشگاه فردوسی مشهد رتبه چهارم تولیدات علمی در فناوریهای سبز را به دست آورد
  • پایش واحد های شن و ماسه شهرستان چایپاره
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود