Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@08:35:24 GMT

فروشنده متخلف در بیرجند ۴۱۹ میلیون ریال جریمه شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۳۸۷۰۰

فروشنده متخلف در بیرجند ۴۱۹ میلیون ریال جریمه شد

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی محمدحسین اشرفی افزود: عوامل گشت مشترک تعزیرات حکومتی و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت از واحدهای صنفی سطح شهر بیرجند بازرسی کردند.

وی گفت: عوامل گشت در بازرسی‌ از فروشگاه لوازم صوتی و تصویری که به عنوان نمایندگی در بیرجند فعالیت می‌کرد با افزایش قیمت‌ها بالاتر از نرخ قانونی مواجه شدند و در این زمینه پرونده تخلف در هیات بدوی رسیدگی به تخلفات صنفی مرکز استان تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی اظهار داشت: پس از بررسی پرونده و محرز شدن تخلف گران‌فروشی، متهم به پرداخت مبلغ ۴۱۹ میلیون ریال در حق دولت محکوم شد.

وی گفت: متصدی فروشگاه پس از رویت رای ابلاغی، اعتراض خود را نسبت به دادنامه صادره اعلام داشت تا پرونده برای رسیدگی مجدد به هیات تجدیدنظر استان ارسال شود.

اشرفی تصریح کرد: هیات تجدید نظر استان نیز پس از مطالعه اوراق پرونده و لایحه اعتراضیه و نظر به اینکه در این مرحله از رسیدگی متهم نتوانست دلایل و مدارک مستندی را برای نقض رای هیات بدوی ارائه کند ضمن رد اعتراض، رای صادره در هیات بدوی را تایید کرده است.

وی گفت: به موجب تبصره ۲ ماده ۷۲ قانون نظام صنفی، رسیدگی به تخلفات گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، احتکار و عدم اجرای ضوابط قیمت‌گذاری و توزیع با تخلف بیشتر از چهار میلیون و ۴۹۰ هزار ریال توسط هیاتی متشکل از رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و نمایندگان اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت صورت می‌گیرد.

برچسب‌ها تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی قیمت کالا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی قیمت کالا تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی قیمت کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام محسنی مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه‌ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6096945

دیگر خبرها

  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای
  • تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند