Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، این راهپیمایی از ساعت ۱۰ صبح شنبه دوم آذرماه و در مسیر خیابان امام(ره) ارومیه برگزار خواهد شد. محل تجمع اولیه نیز از ابتدای تقاطع عطایی به سمت میدان انقلاب(ایالت) است.

این راهپیمایی در نهایت به محل سخنرانی که در میدان انقلاب تعبیه خواهد شد، ختم می‌شود.

لازم پس از برگزاری اعتراضات آرام و مسالمت‌آمیز در نقاط مختلف کشور که توسط برخی آشوب گران به اغتشاش کشیده شد، مردم استان‌های مختلف نسبت به برگزاری راهپیمایی در محکومیت این اقدامات پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اعتراضات از روز گذشته در زنجان آغاز شده و امروز در تبریز و شهرکرد برگزار شد.

فردا نیز مردم شهرهای اراک، اردبیل، همدان، رشت، البرز و گرگان در ادامه موج حمایت از امنیت و اقتدار کشور و محکومیت فتنه گری آشوبگران به خیان می آیند.

کد خبر 4776409

منبع: مهر

کلیدواژه: راهپیمایی بنزین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر زلزله شهرکرد ایلام شیراز گرگان قزوین بارش برف هفته وحدت خطبه های نماز جمعه بنزین تئاتر کودک و نوجوان سفر استانی قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۹۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران

مردم دیار علویان فردا جمعه ۷ اردیبهشت ماه، پس از اقامه نماز جمعه با تجمع و راهپیمایی در نقاط مختلف استان مازندران، حمایت خود را از ملت مظلوم غزه اعلام می‌کنند.

حجت‌الاسلام اصغری رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از تمام مردم استان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

این مراسم در مرکز مازندران از مصلای جمعه به سمت میدان ساعت برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • تعبیر وارونه رؤیای آمریکایی/ راهپیمایی‌های گسترده حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده نشانه چیست؟
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم