Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز با بیان اینکه خط قرمز پلیس امنیت مردم و حفاظت از اموال عمومی است،گفت: با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی آرامش به استان البرز بازگشته است. ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار عباسعلی محمدیان اظهار داشت: به‌دنبال افزایش قیمت بنزین در کشور اعتراضاتی در رابطه با این موضوع در شهرهای مختلف استان البرز صورت گرفت که با توجه به اینکه پلیس اعتراض را حق مردم می‌داند با نظارت نیروها، مطالبات مردم به صورت مسالمت‌آمیز در حال پیگیری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حین اعتراضات  تعدادی از افراد وابسته و اجیرشدگان دشمنان خارجی با جهت‌دهی به مطالبات مردمی آنها را به سمت اغتشاش و تخریب اموال عمومی کشاندند که به همت نیروهای انتظامی و امنیتی و هوشیاری و بصیرت مردم، امنیت به خیابان‌های شهرهای استان البرز بازگشته است.

وی با بیان اینکه به اغتشاشگران و فرصت‌طلبان اجازه اخلال و ناامنی در استان را نخواهیم داد افزود: خادمان مردم در نیروی انتظامی در کنار آن‌ها و در خدمت امنیت شهروندان هستند و کسانی که با گریز از قانون قصد اخلال، بی‌نظمی و صدمه به اموال دولتی و مردم را دارند، بدانند که بر اساس قانون با آنها برخورد می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز تصریح کرد: به مردم عزیز تاکید می‌کنم صف خود را از صف معدود افرادی که به‌دنبال اخلال و بی‌نظمی هستند جدا کنند چرا که نیروهای انقلابی اجازه نخواهند داد روند آرامش و امنیت بسیار خوبی که امروز در کشور حاکم است با اغتشاش عده‌ای محدود از فرصت‌طلبان دچار اخلال شود و عده‌ای از این فضا سوءاستفاده کرده و به چپاول اموال مردم بپردازند.

راهپیمایی مردم یاسوج در حمایت از اقتدار و امنیت کشور برگزار می‌شودراهپیمایی مردم قم در حمایت از اقتدار و امنیت کشورآل‌هاشم در گفت‌وگو با ‌تسنیم‌: صف مردم از آشوبگران جداست / ‌اجازه خدشه به امنیت ایران و آذربایجان را نمی‌دهیم‌ + فیلم

محمدیان اضافه کرد: در روزهای اخیر با همت همه نیروهای امنیتی در استان تعداد زیادی از اغتشاشگران که اقدام به تخریب اموال عمومی و شخصی کرده بودند دستگیر شدند که بررسی‌های ما حاکی از خط‌دهی سازمان‌های ضدانقلاب و منافقین در پس پرده این تحرکات است.

فرمانده انتظامی استان بابیان اینکه تعدادی از عوامل اغتشاشگر نیز شناسایی شده‌اند و دستگیری آن‌ها در حال انجام است عنوان کرد: مردم انقلابی استان البرز هر گونه مشاهدات، اخبار و اطلاعات خود را مبنی بر اخلال و بی‌نظمی را به پلیس گزارش دهند و مطمئن باشند که به‌صورت جدی با آنها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ح

R7810/P/S6,50/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۳۹۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه غرق‌شدگی و مشاهده جسد توسط شهروندان به عوامل نیروی انتظامی و سپس ساعت ۱۳:۴۸ امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ توسط عوامل نیروی انتظامی به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام اکیپ غواصی از ایستگاه شماره ۲۵ آتش‌نشانی به محل حادثه افزود: این حادثه در کانال آب محدوده حیدرآباد رخ داده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: جسد این فرد که جوانی حدود ۲۵ ساله بود از فضای بین دریچه‌های تقسیم آب رهاسازی و از آب خارج شد.

شریعتی با بیان اینکه علت رخداد حادثه توسط عوامل مربوطه بررسی خواهد شد، خاطرنشان کرد: توصیه اکید سازمان آتش‌نشانی مبنی بر پرهیز افراد از وارد شدن و شنا کردن در کانال‌های آب است، چراکه با توجه به بالا بودن شدت جریان آب، احتمال غرق و فوت شدن افراد وجود دارد.

کد خبر 750070

دیگر خبرها

  • آماده‌باش نیروهای راهداری البرز در پی بارش شدید باران
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد
  • تخریب ۱۲ ویلای غیرمجاز در چهارباغ البرز
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • جزئیات جدید از پرونده بابک زنجانی؛ بازگشت ۱۹۶۷۵۰۰۰۰۰هزار یورو به خزانه | دارایی او از بدهی اش بیشتر بود؟