Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@21:14:15 GMT

آتش‌سوزی ساختمان تجاری در خیابان اکباتان

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۰۱۰۵

آتش‌سوزی ساختمان تجاری در خیابان اکباتان

سید جلال ملکی با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک ساختمان تجاری در خیابان اکباتان، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲۰:۵۳ امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان تجاری در خیابان اکباتان به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی، تشک نجات و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان تجاری دو طبقه بود که در طبقه همکف آن تعدادی مغازه و در طبقه بالایی تعدادی انبار وجود داشت.

وی با بیان اینکه آتش‌سوزی در تعدادی از انبار‌ها در طبقه دوم به وقوع پیوسته بود، گفت: انبار‌ها محل نگهداری لوازم اسقاطی تلفن بود و حدوداً ۶ تا هفت متر وسعت داشت.

ملکی افزود: حین رسیدن آتش‌نشانان در پاساژ قفل بود که آتش‌نشانان پس از گشودن در، وارد ساختمان شده و نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با اشاره به شدت حریق، متذکر شد: آتش در حال سرایت به سقف شیروانی بود که آتش‌نشانان به سرعت موفق به مهار و اطفای حریق شدند و از گسترش آتش‌سوزی جلوگیری به عمل آمد.

به گفته وی، هم‌اکنون آتش‌نشانان مشغول لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل حادثه هستند و پس از اتمام عملیات کارشناسان آتش‌نشانی به بررسی علت این حادثه خواهند پرداخت

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آتش سوزی اکباتان حادثه آتش سوزی ساختمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۰۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق انبار قطعات خودرو در کرج

مهدی سمیعی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ از حریق انبار قطعات خودرو در بلوار شهید چمران، خیابان شهید نجاری مطلع شدیم.

وی افزود: برای اطفای حریق و امدادرسانی به این حادثه ۱۵ نفر نیروی عملیاتی به همراه پنج دستگاه خودروی امدادی از چهار ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

سمیعی عنوان کرد: این حریق در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه به متراژ حدوداً ۱۵۰ مترمربع رخ داد و خسارت جانی در بر نداشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج عنوان کرد: با حضور به موقع آتش نشانان ضمن جلوگیری از سرایت حریق به دیگر نقاط نسبت به ایمن سازی محل اقدامات لازم انجام شد.

گفتنی است که کارشناسان اداره علت یابی با حضور در محل حادثه در حال بررسی علت هستند.

کد خبر 6094442

دیگر خبرها

  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • حریق انبار قطعات خودرو در کرج
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس