Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@22:04:56 GMT

شوخی با مرگ

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۰۳۴۷

شوخی با مرگ

«شمارش معکوس» یک فیلم‌ژانر ترسناک است که با استفاده از تکنولوژی‌های رایانه‌ای ایده هراس‌انگیز خود را بسط می‌دهد و جاستین دک کارگردان امریکایی نگارش فیلمنامه و ساخت آن را برعهده داشته است. این فیلم با بازی الیزابت لیل، جوردن کالووی، تالیتا بیتمن و پیتر فاچینلی در نقش‌های اصلی متمرکز بر برنامه‌ای است که وقتی آن را دانلود می‌کنند، به‌کاربران می‌گوید زمان مرگ‌شان چه تاریخی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وصال روحانی خبرنگار

همین مسأله نوعی آشفتگی و یأس را در میان استفاده‌کنندگان برنامه گسترش می‌دهد؛ چرا که ممکن است با مرگی قریب‌الوقوع مواجه شوند. جاستین دک در دل این فیلم کاراکتر کورتنی 18 ساله را به‌ تصویر می‌کشد که دوستانش او را متقاعد به استفاده از برنامه «Countdown» یا شمارش معکوس می‌کنند و وقتی او دست به این کار می‌زند، با مطلع شدن از اینکه فقط یک ساعت از عمرش باقی مانده، غرق در شوک و حیرت می‌شود. کورتنی از قبول دعوت دوستش اوان و همراهی وی در یک میهمانی سرباز می‌زند زیرا می‌ترسد بی‌مسئولیتی‌های او زمینه‌ساز مرگش بشوند. او به‌خانه خود پناه می‌برد تا شاید امنیت را در آنجا بیابد اما آنجا موجودی عجیب به‌نام فرشته مرگ بر سر او نازل می‌شود و اتفاقاتی غیر منتظره را رقم می‌زند. سلسله حوادثی از این دست «شمارش معکوس» را به‌کاری مهیج و پر از دلهره تبدیل می‌کند که هرچند تاریخ مصرفش کوتاه است اما نبض گیشه را در دست دارد. نیویورک تایمز در موردش نوشته است فرق عمده این فیلم با کارهای مشابه تعدد کاراکترها و پرداختن همزمان فیلمسازان به آنها بدون ایجاد تداخل‌های مضر و بدون ایجاد شاخ و برگ‌های بیش از حد است. ولی رویکرد جاستین دک به کاراکتر یک کشیش به‌عنوان سنگ‌صبور افراد زخم‌خورده و راهنمایی آنها به‌گونه‌ای تکرار کارهای کلیشه‌ای فیلم‌های مشابه است. یافتن کدهای مخفی این اپلیکیشن و کارگذاری آن مقداری از مشکلات را حل و خطرات را پیرامون کاراکترهای قصه برای مدتی کوتاه کمتر می‌کند. اما این فقط قبل از طوفان نهایی حوادث است که تعدادی ازکاربران اپلیکیشن را به خطر می‌اندازد و نشان می‌دهد که پشت تمامی فرآیندهای این برنامه کامپیوتری شیطانی آرمیده است که مرگ را جانشین زندگی می‌کند.

شمارش معکوس
‌کارگردان: جاستین دک
‌بازیگران: الیزابت لیل، جوردن کالووی، تالیتا بیتمن، تیچینا ارنولد، پی‌جی‌برن و آن‌وینترز
‌مدت زمان: 90 دقیقه
محصول: 2019
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۰۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه گفتگوی اقتصادی از رادیو گفتگو

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،   تبیین مسائل اقتصادی کشور موضوع این برنامه است.

این برنامه شنبه تا چهارشنبه به مدت ۷۰ دقیقه پخش می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌های هفته ۲۷ لیگ برتر فوتبال
  • ادعای مهندسی معکوس سلاح کلیدی آمریکا در ایران
  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • آینتراخت فرانکفورت ۱-۵ بایرلورکوزن؛ این تیم با کسی شوخی ندارد!
  • الساندرو دل پیرو و شوخی با لهجه جیمی کرگر / زیرنویس فارسی
  • برنامه مکث
  • برنامه گفتگوی اقتصادی از رادیو گفتگو
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • شمارش معکوس برای تقسیم تهران /استان های غربی و شرقی با محوریت کدام شهرها تشکیل می شود؟