Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@19:35:27 GMT

قتل زن بی گناه به خاطر کینه قدیمی

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۰۵۱۱

قتل زن بی گناه به خاطر کینه قدیمی

به گزارش تابناک به نقل از ایران، ظهر روز یکشنبه ۱۹ آبان مأموران کلانتری ۱۲۸ تهران نو در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از قتل زن ۱۹ ساله‌ای در خانه‌اش خبر دادند. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که همسایه‌ها متوجه سر و صدا‌و درخواست کمک زن جوان شده و بلافاصله موضوع را به پلیس خبر داده‌اند. اما با حضور مأموران آتش‌نشانی و پلیس، آن‌ها پس از ورود به خانه با جسد زن جوان درحالی که گلویش بریده شده بود مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



باتوجه به آنکه در ورودی خانه سالم بود این احتمال مطرح شد که عامل جنایت فردی آشنا بوده است. در تحقیقات میدانی یکی از همسایه‌ها گفت: زمانی که این حادثه رخ داد، مرد جوانی را دیدم که از پنجره خانه مقتول که طبقه دوم ساختمان بود به پایین پرید و فرار کرد. بدین ترتیب بلافاصله چهره نگاری عامل جنایت انجام شد. این درحالی بود که خانواده مقتول در تحقیقات مدعی شدند به یکی از اقوامشان به‌نام سیروس ظنین هستند و وقتی تصویر چهره نگاری شده متهم فراری به خانواده مقتول نشان داده شد بلافاصله او را شناختند و مشخص شد وی همان سیروس است. بدین ترتیب دستور بازداشت مرد جوان صادر شد و ظهر روز ۲۷ آبان در خانه‌اش دستگیر شد. مرد جوان در تحقیقات اولیه به قتل زن جوان اعتراف کرد. به دستور بازپرس غلامی، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران، متهم با قرار بازداشت موقت روانه اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت شد.

گفتگو با متهم

انگیزه ات از قتل فرانک چه بود؟
من نمی‌خواستم او را به قتل برسانم. فقط می‌خواستم کاری کنم که شوهرش فکر کند من با او رابطه دارم و از این طریق انتقام بگیرم.

چرا می‌خواستی از شوهر فرانک انتقام بگیری؟
شوهر مقتول و برادرش به دروغ به همه گفته بودند که مرا در کودکی مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند. این تهمت‌های دروغ مرا اذیت می‌کرد. تا اینکه تصمیم گرفتم انتقام بگیرم.

قبل از حادثه به محل قتل نرفته بودی؟
۱۰ روز قبل از قتل، متوجه شدم که فرانک در خانه یکی از اقوام میهمان است. به آنجا رفتم و زمانیکه او از خانه بیرون آمد تعقیبش کردم. بعد شاه کلیدی ساختم و یک روز قبل از جنایت به آنجا رفتم و در ورودی ساختمان را باز کردم. وقتی دیدم شاه کلیدی که ساخته‌ام مشکلی ندارد تصمیم گرفتم فردای آن روز به سراغ فرانک بروم.

روز حادثه چه کار کردی؟
من از ساعت ۶ صبح نزدیک خانه‌شان کشیک می‌دادم. شوهر فرانک را دیدم که از خانه خارج شد. ۳ ساعتی که گذشت با شاه کلیدم وارد خانه شدم. بعد زنگ واحدشان را به صدا درآوردم. ما فامیل دور بودیم و فرانک مرا می‌شناخت. در را به رویم باز کرد. سراغ شوهرش را گرفتم. گفت: خانه نیست. خواست در را ببندد که پایم را در میان در گذاشتم و با زور وارد خانه شدم و ماجرای تهمت‌هایی که شوهرش و برادرش به من زده‌اند را برایش تعریف کردم. او گفت: به من ربطی ندارد و باید به خودشان بگویی. می‌خواستم روسری فرانک را بردارم و بعد به شوهرش بگویم که او با من در رابطه است. اما فرانک شروع به داد و فریاد کرد و از همسایه‌ها کمک خواست. دستم را جلوی دهانش گرفتم تا داد و بیداد نکند که متوجه شدم نفس نمی‌کشد. ترسیده بودم اگر به هوش می‌آمد من لو می‌رفتم. برای همین با تیغ موکت بری دو ضربه به او زدم.

همیشه تیغ به همراه داری؟
من نصاب کاغذ دیواری هستم. از وسایل کارم است. اما آن روز، چون می‌ترسیدم با خودم بردم.

بعد چه اتفاقی افتاد؟
من صدای همسایه‌ها را می‌شنیدم که پشت در بودند.
برای همین در را قفل کردم و از پنجره به خیابان پریدم و فرار کردم. البته گوشواره‌ها و انگشتر و کیف پول فرانک را سرقت کردم فقط برای اینکه پلیس تصور کند او را به خاطر سرقت کشته‌ام.

ازدواج کردی؟
بله. یک دختر ۴ ساله دارم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 استعلام یارانه حمایتی سرباز کارت عبدالرضا داوری یارانه حمایتی قطعی سراسری اینترنت قتل انگیزه قتل کینه قدیمی انتقام گیری قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 استعلام یارانه حمایتی سرباز کارت عبدالرضا داوری یارانه حمایتی قطعی سراسری اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۰۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدستی زن جوان با مرد آشنا برای قتل شوهرش

راز قتل مرد جوان در حالی پس از 3 ماه فاش شد که عاملان جنایت سعی داشتند با سناریوی گازگرفتگی و خودکشی مسیر تحقیقات را منحرف کنند.

به گزارش مشرق، بهمن سال گذشته زن جوانی با پلیس تماس گرفت و ازمرگ شوهرش در خانه خبر داد. بدنبال اعلام این خبر تحقیقات آغاز شد و همسر این مرد به پلیس گفت: من به خانه پدرم رفته بود و شب خانه خودمان نبودم قرار بود امروز صبح همسرم بدنبالم بیاید و بعد از خوردن صبحانه مرا به محل کارم برساند. اما وقتی خبری از او نشد، چندین بار با تلفن همراهش تماس گرفتم که جواب نداد با تلفن خانه تماس گرفتم باز هم پاسخگو نبود. نگران شدم و به خانه آمدم اما به محض ورود متوجه بوی گاز شدیدی شدم بعد هم در اتاق خواب جسد همسرم را دیدم. وقتی به دنبال علت بوی گاز بودم متوجه شدم شیلنگ اجاق گاز پاره شده است.

در حالی که زن جوان چنین ادعایی داشت، به دستور بازپرس محسن اختیاری، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت برای بررسی بیشتر ماجرا وارد عمل شدند. اما بررسی شیلنگ گاز نشان داد علت پارگی پوسیدگی نبوده است بلکه حدود یک ماه قبل تعویض شده بود و با یک برش عرضی و عمدی پاره شده است. بدین ترتیب فرضیه گاز گرفتگی و حادثه رنگ باخت و تحقیقات روی موضوع قتل متمرکز شد.

این بار کارآگاهان در تحقیق از همسر مرد جوان با سناریوی دیگری از جانب وی روبه‌رو شدند، زن جوان در ادعای جدیدی گفت: تصور می‌کنم همسرم دست به خودکشی زده باشد. او این اواخر دچار افسردگی شده بود و صحبت از خودکشی می‌کرد. احتمالاً خودش با بریدن شیلنگ اجاق گاز به زندگی‌اش پایان داده است.

دو مظنون برای قتل

در حالی که وی چنین ادعایی داشت، اما بررسی‌ها نشان می‌داد مرد جوان کاملاً سالم و در حالت طبیعی بوده و هیچ مشکل روحی و مالی نداشته است. اما در ادامه مشخص شد وی با همسرش اختلافات خانوادگی زیادی داشته است. اختلافی که می‌توانست انگیزه‌ای برای قتل باشد.

بدین ترتیب زن جوان به صورت نامحسوس زیر نظر گرفته شد و بررسی‌ها نشان می‌داد وی با یکی از همکاران شوهرش به نام کیوان در تماس بوده است. شب قبل از حادثه نیز، با این مرد تماس گرفته و با هماهنگی او، خانه را ترک کرده است.

نام کیوان نیز به عنوان دومین مظنون پرونده در لیست مأموران نوشته شد و تحقیقات نشان می‌داد که کیوان با مقتول بر سر مسائل کاری اختلاف شدیدی داشته است.کارآگاهان در شاخه دیگری از تحقیقات؛ به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف خانه مقتول پرداختند.

دوربین‌ها نشان می‌داد که ساعت یک بامداد کیوان با کلید وارد ساختمان محل زندگی مقتول شده و حدود ساعت 5 صبح از ساختمان خارج شده است. این ورود و خروج در شبی رخ داده بود که به نظر می‌رسید آرش بر اثر گاز گرفتگی جانش را از دست داده بود.

به دستور بازپرس جنایی زن و مرد جوان بازداشت شدند. این بار زن جوان کیوان را عامل قتل شوهرش معرفی کرد و گفت: کیوان در ظاهر با شوهرم دوست صمیمی بود، اما در باطن بشدت به او حسودی می‌کرد

چند روز قبل از جنایت، به صورت اتفاقی زمانی که قصد داشتم به محل کارم بروم، کیوان را کنار خیابان دیدم او مرا به محل کارم رساند. نمی‌دانم چطور او کلید خانه را از کیفم برداشته بود که من متوجه نشدم. شب حادثه هم که به خانه مادرم رفتم، او از فرصت استفاده کرده بود و همسرم را به قتل رسانده بود.

دو ادعا برای قتل

باتوجه به مدارکی که در تحقیقات بدست آمده بود، از کیوان به عنوان عامل جنایت تحقیق شد. مرد جوان ابتدا منکر قتل شد اما در ادامه گفت: با مقتول اختلاف داشتم، همه او را دوست داشتند. با اینکه من و او همکار بودیم اما حقوق او بیشتر از من بود و همکارانم جور دیگری با او برخورد می‌کردند. همه اینها باعث شده بود به او حسودی کنم و دلم می‌خواست از او انتقام بگیرم. در رفت و آمدهایی که به خانه‌اش داشتم، رابطه‌ام با همسرش صمیمی‌تر شد و متوجه شدم که او نیز دلخوشی از شوهرش ندارد. حسادت من و اختلاف همسرش باعث شد که رابطه مان بیشتر شود. درنهایت تصمیم به قتل او گرفتیم.

در ادامه تحقیقات مرد جوان به قتل همکارش به خاطر حسادت اعتراف کرد. او در رابطه با جنایت گفت: کلید خانه را از همسرش گرفتم و شب قبل او به بهانه دیدن مادرش، خانه را ترک کرد. نیمه شب، در حالی که مقتول خواب بود وارد خانه شدم و به او داروی بی‌هوشی با مقدار زیاد تزریق کردم. مدتی در خانه ماندم و وقتی مطمئن شدم که فوت کرده است، شیلنگ اجاق گاز را بریدم تا به نظر گازگرفتگی بیاید و از خانه خارج شدم. روز بعد هم زن جوان با پلیس و اورژانس تماس گرفت و مدعی گازگرفتگی و مرگ شوهرش شد.

در حالی مرد جوان به قتل اعتراف کرد که متخصصان پزشکی قانونی نیز علت مرگ را مسمومیت با دارو اعلام کردند. به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت متهمان به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • قتل یکی از مدیران شهرداری تهران به دست همسرش
  • پسر جوان مادرش را در خانه آتش زد
  • بیمار روانی مادرش را در خانه آتش زد
  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • فیلم قدیمی؛ ترفند افراد خلخالی برای هجوم به خانه مردم!
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • (ویدئو) پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی
  • راز قتل مرد جوان پس از ۳ ماه برملا شد
  • همدستی زن جوان با مرد آشنا برای قتل شوهرش
  • ۷ موردی که همین الان باید از شرشان خلاص شوید! پشیمان نمی‌شوید!