Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس گفت: امیدوارم پرسپولیس روز به روز بهتر شود و بتواند قهرمانی خود را در لیگ برتر تکرار می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهنام طاهرزاده، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، درخصوص شرایط امسال قرمزهای پایتخت به خبرنگار برنا گفت: به نظرم زمان لازم است تا مربی بتواند تفکرات خودش را پیاده کند و روزهای اول پرسپولیس نتایج خوبی نگرفت ولی بعدش بهتر شد و متوجه می‌شویم الان کالدرون دارد نظرات خودش را دیکته می‌کند به بچه‌ها مثل سرمربی تیم استقلال که هفته‌های ابتدایی نتیجه نگرفت اما الان دارد نتیجه می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربیان خارجی وقتی به ایران می‌آیند حداقل هفت، هشت هفته زمان نیاز دارند تا بتوانند ایده‌های خودشان و تفکرات خودشان را پیاده کنند و امیدوارم پرسپولیس روز به روز بهتر شود و بتواند قهرمانی را تکرار می‌کند.

او درباره عملکرد مهاجمان تیم نیز افزود: دارند زحمت می‌کشند و به نظرم علیپور بی‌دلیل نیست که بهترین گلزن شده و معلوم است دارد زحمت می‌کشد و گل‌های سرنوشت‌ساز زده و آقای گل شده و خیلی زحمت کشیده برای تیم. ولی انتقادات زیادی شد به علیپور و به نظر من پنالتی آن زمان نباید به آن صورت زده می‌شد اما حالا زده شده و بالاخره همه اشتباه می‌کنند ولی نباید از تلاش‌های علیپور چشم‌پوشی کرد به خاطر یک پنالتی. امیدوارم هوادران صبر داشته باشند و علیپور به روزهای اوج خودش برگردد.

طاهرزاده درباره مدعیان قهرمانی تصریح کرد: امسال چهار، پنج تیم مدعی قهرمانی هستند. دقیقا جدول ما به دو نیمه تقسیم می‌شود. سپاهان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و پدیده و این تیم‌ها می‌توانند شانس قهرمانی داشته باشند ولی در نهایت آرزو دارم پرسپولیس چهارمین قهرمانی خودش را بدست بیاورد.

او درخصوص عملکرد رقیب سنتی قرمزها نیز گفت: استقلال با تفکرات مربی خودش به مرور زمان جا افتاد یعنی هفته‌های اول، دوم و سوم و تا هفته‌های پنجم درگیر بود ولی توانست تفکرات خودش را مربی جا بیندازد و نتایج خوبی گرفته و خیلی مهم است و مطمئن باشید استقلال یکی از مدعیان 100% قهرمانی است. با تفکراتی که این مربی دارد و یک رقابت قشنگی در نیم فصل دوم در دربی پرسپولیس و استقلال داریم و یکی از دربی‌های زیبا را در نیم فصل دوم خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس بازی سختی در ورزشگاه آزادی خواهد داشت/ جوانان خوبی در جمع سرخپوشان وجود دارند استقلال باز هم هوادارانش را سورپرایز کرد+ عکس

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال ایران پرسپولیس لیگ برتر برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۰۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است

به گزارش ورزش سه پایان رافت مهاجم سابق پرسپولیس در اواخر دهه هفتاد و اوایل دهه هشتاد درباره شرایط این تیم و حضورش در کورس قهرمانی  لیگ برتر با استقلال گفت:هر چقدر که به پایان فصل نزدیک می شویم حساسیت‌ها  بیشتر می‌شود و به اوج می رسد مخصوصا برای استقلال و پرسپولیس که در صدر جدول هستند و شرایط بسیار خوبی دارند و پا به پای هم تا الان آمده اند.البته خب انتظار من از تیم های تراکتور و سپاهان در این فصل خیلی بیشتر از اینها بود .به هر حال آنها از گردونه رقابت برای قهرمانی تا حدی کنار رفته و شانس شان کمرنگ تر شده ولی باز هم باید تا آخر فصل خوب ادامه بدهند.استقلال و پرسپولیس هم از ابتدای فصل مشکلات زیادی داشتند اما اینطور که شنیدیم مثل اینکه واگذار شدند و ان شاء الله که شرایط شان مناسب تر و بهتر شود.هر تیمی هم شرایطش مناسب باشد و از وضعیتی که وجود دارد بهتر استفاده کنند قهرمان خواهند شد.

رافت درباره واگذاری سهام دو باشگاه گفت: من همیشه گفته‌ام استقلال و پرسپولیس چیزی از خودشان ندارند و به نظرم تنها امیدی که آنها دارند وجود هواداران بی شمار است وگرنه از نظر مالی هر دو باشگاه ورشکسته هستند چون نه استادیوم دارند نه امکانات و این هواداران هستند که باشگاه را حفظ کرده اند.امیدوارم این اتفاقی که افتاده برای هر دو باشگاه باعث تحول و پیشرفت آنها شود و یک مدیریت بسیار خوب داشته باشند و بتوانند شرایط شان را برای سال‌های بعد بهتر کنند.

مهاجم سابق سرخ ها درباره عوامل موفقیت این تیم که می توانند تاثیرگذار باشند گفت: پرسپولیس چندین سال است که در کورس قهرمانی قرار دارد و بازیکنان بسیار خوبی دارد .کادر فنی و مدیریت خوبی هم دارد و این در چند سال اخیر ثابت شده . مربیان بسیار خوبی هم آمدند و رفتند و قهرمانی آوردند.در کل فکر می کنم پرسپولیس امسال نیمکت بسیار خوبی نسبت به استقلال دارد.

رافت در پایان گفت: شش بازی حساس باقی مانده که باید دید با توجه به سیاست مربیان و بازیکنان این چلنج و رقابتی که وجود دارد  را تا کجا پیش خواهند برد . من امیدوارم هر چه هست باشگاهی موفق شود که حقش  قهرمانی است.از این بیانه نویسی‎ها و داستان‌ها هم مردم خسته شده اند.به نظرم کیفیت فنی دو باشگاه خیلی بیشتر از این چیزهایی که  در فضای مجازی دیده می‌شود ارزش دارد و به نظرم باید به هر دو باشگاه به هم احترام بگذارند و در فضایی آرام رقابت کنند و  در نهایت هر تیمی حقش باشد قهرمان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • دومین طلا برای ملی پوش ووشو ایران/ زهرا کیانی بازهم قهرمان شد
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است