Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر بهزاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اعتبار با پیگیری نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی و از محل منابع صندوق توسعه ملی و موافقت دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی برای تجهیز و به اتمام رساندن محوطه و ساخت مراحل پایانی این دانشکده اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه دانشکده پرستاری مهاباد هم‌اکنون از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است، ادامه داد: مراحل تاسیس این دانشکده از جمله بخش‌های سالن اجتماعات، ۱۵ اتاق ویژه اساتید، ۱۰ کلاس درس، سالن مطالعه و مخزن کتاب، انتشارات، امور اداری، آموزشی و مالی، انبار، سایت رایانه، نمازخانه و آمفی تئاتر به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: بخشی از ساختمان اداری، محوطه و حصارکشی این دانشکده باقی مانده که با تخصیص این اعتبار پروژه دانشکده به طور کامل پایان می یابد.

رییس شبکه بهداشت و درمان مهاباد اضافه کرد: امسال دانشکده پرستاری مهاباد برای نخستین بار با ظرفیت ۲۰ نفر، دانشجو پذیرش کرده و هم‌اکنون در این ترم تحصیلی ۱۰ دانشجوی پسر و ۱۰ دانشجوی دختر در مقطع کارشناسی پیوسته در این دانشکده تحصیل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تاسیس و پذیرش دانشجو در این دانشکده موجب ارتقا و توسعه حوزه بهداشت و درمان این شهرستان و منطقه خواهد شد، تاکید کرد: دانشکده پرستاری می‌تواند زمینه‌ای برای ایجاد دانشگاه علوم پزشکی در مهاباد بوده و این امر را تسهیل بخشد.

ساختمان دانشکده پرستاری در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۷۰۰ متر مربع شامل ۲ طبقه در حال احداث است؛ ابتدا مقرر شده بود تا این مکان به دانشکده علوم اجتماعی تبدیل شود اما با پیگیری انجام شده به ساختمان پیراپزشکی و در نهایت به مجتمع عالی سلامت و دانشکده پرستاری تغییر یافت.

مهاباد قطب درمانی جنوب استان آذربایجان‌غربی محسوب می‌شود؛ در حال حاضر یک بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی دولتی و یک بیمارستان ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی در این شهرستان در حال احداث است.

هم‌اکنون سه دانشکده فعال پرستاری در استان آذربایجان‌غربی در شهرستان‌های بوکان، خوی و ارومیه وجود دارد.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

برچسب‌ها مهاباد بهداشت و درمان اعتبار عمرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد بهداشت و درمان اعتبار عمرانی مهاباد بهداشت و درمان اعتبار عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: حسب هماهنگی‌های اطلاعاتی و فنی به عمل آمده دادستانی پیرانشهر با پلیس اطلاعات، ۱۷ قبضه اسلحه‌کلت‌کمری به همراه مقداری فشنگ از داخل یک خودرو کشف شد.

وی اضافه کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر شده و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفت و خودرو وی هم توقیف شده است.

پیرانشهر از شهر‌های جنوبی و مرزی آذربایجان‌غربی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی