Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:02:58 GMT

صنایع چهارمحال و بختیاری از ورزش استان حمایت کنند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۱۰۸۱

صنایع چهارمحال و بختیاری از ورزش استان حمایت کنند

حمید کریمی شامگاه سه‌شنبه در شورای عالی ورزش چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این استان هم‌اینک ۴۹ تیم در لیگ‌های مختلف کشور دارد.

وی افزود: تیم بسکتبال چهارمحال و بختیاری در لیگ برتر ایران و حضور تیم فوتسال استان در لیگ دسته یک کشور از مهمترین تیم‌های حاضر استان در لیگ‌های ملی است.

کریمی تصریح کرد: ادامه حضور و کسب موفقیت‌های ملی و جهانی تیم‌های چهارمحال و بختیاری در لیگ برتر نیاز به حمایت مالی جدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: انتظار می‌رود تا صنایع چهارمحال و بختیاری به خصوص صنایع مادر مانند فولاد، سیمان و پتروشیمی برای حمایت از این تیم‌های موفق ورزشی اقدام کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: حمایت شورای اسلامی و شهرداری شهرکرد از طرح ورزش محلات اقدامی شایسته در راستای ارتقای کمی و کیفی شاخص‌های ورزشی مرکز استان است.

وی گفت: رونق ورزش در فضای باز محله‌ای و خارج از فضاهخای بسته ورزشگاهی با رویکرد بازی‌های بومی محلی جزو مزیت‌های قابل توجه طرح ورزش محلات است.

کریمی تاکید کرد: ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه، مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب‌های اجتماعی از مهمترین اهداف اجرای طرح ورزش محلات در شهرکرد است.

وی افزود: امیدوار است بتوان طرح ورزش محلات را در سایر شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری اجرایی و در راستای رونق آن تلاش جدی کرد.

عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: آرامش، آب و هوای مطبوع، کوه‌های سربه‌فلک کشیده، ارتفاع بالا و میزان اکسیژن موجود در هوای چهارمحال و بختیاری باعث شده تا این استان بتواند برای افزایش جذب گردشگر ورزشی داخلی و خارجی برنامه‌ریزی کند.

فرهاد رئیسی دهکردی تصریح کرد: حمایت شورای اسلامی و شهرداری شهرکرد از طرح ورزش محلات در راستای هویت‌‎بخشی به محله‌های مرکز چهارمحال و بختیاری انجام شد.

وی یادآور شد: البته برای اجرای بهتر و موفق‌تر این طرح بایستی تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط در چهارمحال و بختیاری همکاری، تعامل و همراهی لازم را داشته باشند.

رئیسی دهکردی اظهار داشت: شورای اسلامی و شهرداری شهرکرد طرح‌های ورزشی دیگر در حوزه‌های سلامت و گردشگری شهروندان را در دستور کار قرار داده است.

وی گفت: طرح جاده سلامت در زیر کوه تهلیجان به طول یک کیلومتر، طرح پاکوب کوه تهلیجان، طرح کلبه‌های سلامت و بسیاری طرح‌های دیگر از مهمترین اقدامات شورای اسلامی و شهرداری شهرکرد با هدف ارتقای کمی و کیفی شاخص‌های ورزشی، سلامت و توریسی در مرکز چهارمحال و بختیاری به شمار می‌رود.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان موظفند از اعتبارات هزینه‌ای خود برای ورزش استفاده کنند.

علی شهریارپور تاکید کرد: مجوزهای استخدامی مرتبط با قهرمانان مدال‌آور ورزشی براساس قانونی با اولویت پیگیری و اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در این نشست تعدادی از رؤسای هیات‌های ورزشی چهارمحال و بختیاری گزارشی از روند فعالیت‌ها، افتخارآفرینی‌ها، مشکلات، مزیت‌ها، پتانسیل‌ها، نقاط قوت و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

چهارمحال و بختیاری بیش از ۶۰ هزار ورزشکار دارد که تعدادی از این ورزشکاران در میادین ملی و بین‌المللی موفق به کسب مدال شده‌اند.

برچسب‌ها فوتسال شهرکرد بسکتبال چهارمحال وبختیاری ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال شهرکرد بسکتبال چهارمحال وبختیاری ورزشی فوتسال شهرکرد بسکتبال چهارمحال وبختیاری ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم

در این مجموعه می‌توانید خبر‌های زیر را ببینید:

 تجلیل از معلمان برتر استان

صحبت‌های مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان در خصوص بیمه مادران باردار و پوشش بیمه رایگان زنان خانه دار روستایی و عشایری

تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان استان

جمع آوری فرآورده روغن زیتون غیر قابل مصرف در مراکز عرضه استان

اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی در شهرکرد

تاکید رئیس جمعیت هلال‌احمر بر تقویت جست وجو‌ها برای پیداکردن کودک غرق شده در رودخانه خرسان

بیشتر بخوانید

تلاش چهار تیم امدادی برای یافتن پیکر بی جان کودک غرق شده فلاردی

تجلیل از مربیان بسیج و سپاه درشهرکرد

همایش همدلی و پیشرفت شهرستان اردل

همایش سفیران آبادنی و آموزش در دهستان مشایخ

جلسه شورای عشایر لردگان

آزمون نهایی نهضت ملی زندگی با آیه‌ها در خانمیرزا

گردهمایی رابطان امربه معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی در فارسان

برپایی میز خدمت در خانمیرزا

ورود سامانه بارشی جدید به استان

درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در مسابقات انتخابی تیمی ملی

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری
  • یک فوتی در تصادف پراید و بنز
  • افتتاح گلخانه سبزی و صیفی هفشجان
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد