Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:36:36 GMT

ایجاد ۱۰۰ بوستان روستایی در گلستان و چند خبر کوتاه

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۱۱۲۰

ایجاد ۱۰۰ بوستان روستایی در گلستان و چند خبر کوتاه

قزل سفلو مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: با هدف ایجاد بوستان روستایی در مناطق مختلف استان، عرصه های ملی دارای شرایط  ۱۰۰ روستا شناسایی شده و بزودی در اختیار بنیاد مسکن قرار می گیرد.

**

فرماندار گمیشان گفت : در سیل ابتدای سال ۲۸ هزار هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان دچار خسارت شد که تاکنون یک صد و ۴۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب وام کم بهره به کشاورزان خسارت دیده از سیل پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

۱۲۰ نفر از دانش آموزان دختر مدارس شهرستان کردکوی به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.

این دانش آموزان در این اردوی ۴ روزه از یادمان شهدای اندیمشک، شهدای هویزه، اروند، شلمچه و معراج الشهدای محمودوند اهواز دیدن می کنند.

**

احمدی فرماندار بندرگز سهیمه ماهانه آرد خبازی های این  شهرستان را ۴۶۷ تن ذکر کرد و گفت: این مقدار آرد بین ۲۹ واحد نانوایی شهری و ۴۴ واحد در مناطق روستایی توزیع می شود .

**

دومین یادواره ۲۸۱ شهید ورزشکار استان گلستان فردا پنجشنبه ۳۰ آبان ماه در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

**

حمیدی فرماندار گرگان از روند کند فراگیر شدن استفاده از کیسه های پارچه ای در نانوایی های گرگان انتقاد کرد و گفت: طبق تصمیم کارگروه آرد و نان قرار شده بود ۱۶ هزار و ۵۰۰ کیسه پارچه ای بین نانوایان توزیع شود که تاکنون اجرا نشد.

**

نشست کتاب‌خوان ویژه فرهیختگان گلستانی با حضور جمعی از مسوولان، نویسندگان، اساتید دانشگاه، پیشکسوتان و فعالان فرهنگی و ادبی گلستان در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی میرفندرسکی گرگان برگزار شد.

**

مدیر کل سازمان بنادر و دریانوردی گلستان گفت : در صورت اجرای تعهدات فنی و عمرانی شرکت مجری بندر چند منظوره خواجه نفس، تمام دستگاه های اجرایی استان در تحقق این پروژه در کنار بخش خصوصی حضور خواهند داشت.

 الهیار اسعدی گفت : اتمام این پروژه موجب شکوفایی و گسترش تجارت دریایی گلستان با کشورهای همسایه خواهد شد.

**

فرماندار آق قلا از معرفی ۷ هزار و ۸۹ پرونده شهروندان مناطق سیل زده برای برخورداری از تسهیلات و کمک های بلاعوض دولت به بانک های عامل خبر داد و افزود: تاکنون یکهزار و ۸۲۰ پرونده احداثی، سه هزار و ۱۷۳ واحد مسکونی تعمیری و ۲ هزار و ۹۶ پرونده متقاضیان معیشتی این شهرستان برای بهره مندی از تسهیلات و کم های بلاعوض دولت به بانک ها معرفی شدند.

**

همایش ملی دوسالانه زمین شناسی کوهزاد البرز و دریای خزر در گرگان امروز چهارشنبه با حضور محققان، دانشجویان و جمعی از مسولان دستگاه های مرتبط استانی و کشوری و پیشکسوتان زمین شناسی در دانشگاه گلستان آغاز به کار کرد.

این همایش ۲ روزه در ۷ محور شامل زمین شناسی بنیادی، مخاطرات زمین، ذخایر و منابع زمین شناسی، زمین شناسی مهندسی ساختگاه ها، زمین شناسی زیست محیطی و پزشکی، زمین شناسی کواترنری و دریایی و زمین گردشگری و زمین باستان شناسی برگزار می شود.

**

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی مراسم ویژه قصه گویی باعنوان "یارمهربان" در مهد کودک حاشیه گرگان "پویا" برگزار شد.

دراین مراسم مربی مهدکودک به زبان کودکانه با استفاده از  ابزار بصری و استفاده از مشارکت کودکان به قصه گویی پرداخت و در ادامه بر اهمیت کتاب و کتابخوانی تاکید شد.

برچسب‌ها مناطق سیل زده گلستان دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناطق سیل زده گلستان دانش آموزان مناطق سیل زده گلستان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۱۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«زنده باد درخت» بر روی بیلبورد‌های پایتخت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ همزمان با هفته زمین پاک پویش «زنده باد درخت» که نوید دهنده بهینه شدن ۴۰ بوستان اختصاصی برای مادران و کودکان در پایتخت است.

به همت سازمان زیباسازی شهر تهران در فضای شهری پایتخت اکران شد.

بر اساس این گزارش، این بوستان‌های بهینه شده توسط شهرداری تهران از امکاناتی مانند: ایستگاه تندرستی بزرگسالان، اتاق مادر و کودک، زمین بازی کودکان و مسیر تندرستی برخوردار است.

در متن این پویش از عبارت‌هایی همچون: «شهر حق شماست» و «خوش بگذره» استفاده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • «زنده باد درخت» بر روی بیلبورد‌های پایتخت
  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک
  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • توقف قطار تهران - گرگان براثر سیلاب
  • نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد