Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: مردم در همان روز نخست صف خود را از آشوب‌گران جدا کردند و خسارت‌هایی که به شهرها وارد شد توسط عده‌ای اراذل و اغتشاشگر بود که قطعاً مردم عادی بین آن‌ها نیستند. ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، سردار مجتبی فدا در جمع نخبگان و مسئولان بسیج دانشجویی اصفهان به بیانات مقام معظم رهبری درباره تغییر نرخ بنزین اشاره و اظهار داشت: حضرت آقا به نظر سران قوا احترام گذاشتند و ایشان به اجرای درست طرح با در نظر گرفتن مابه التفاوت قیمت بنزین قبل از اجرای طرح یا همزمان با گران شدن حامل‌های انرژی تاکید و اشاره کردند که باید زمینه‌های نگرانی مردم برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مردم در همان روز نخست صف خود را از آشوب‌گران جدا کردند و خسارت‌هایی که به شهرها وارد شد توسط عده‌ای اراذل و اغتشاشگر بود که قطعاً مردم عادی بین آن‌ها نیستند. مردم بصیر ایران همیشه در مواقع حساس با آگاهی و درایت عمل کردند.

ولایتمداری و هوشیاری مردم هرمزگان اجازه آشوب را از اغتشاشگران گرفت + فیلمفرماندار کاشان: مردم کاشان از همان ابتدا راه‌شان را از اغتشاشگران جدا کردندمعاون سیاسی استاندار کردستان: حساب مردم ولایتمدار کردستان از اغتشاشگران و آشوبگران جداست

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: شما به عنوان نیروی جوان انقلابی با وجود این‌که امام، دوران انقلاب و زمان جنگ را درک نکرده‌اید، اگر بالاتر از جوانان انقلاب و دفاع مقدس نباشید کمتر نیستید.

وی خطاب به مسئولان و نخبگان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اصفهان گفت: وظیفه شما به عنوان افسران جنگ نرم، بسیار تعیین کننده است که باید با روشنگری و بصیرت افزایی جامعه، به دنبال پی‌گیری مطالبات مردم از دولت و مسئولان باشید.

فدا در پایان گفت: پیگیر فراهم کردن زمینه‌های برگزاری راهپیمایی مردم عزیزمان علیه آشوبگران هستیم.

انتهای پیام/172/ش

R41346/P/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۱۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بر نقش رسانه‌ها در تبیین جنایات رژیم صهیونیسیتی در غزه و مقابله با جنگ ترکیبی دشمن تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام علی درویشی، ظهر امروز، در نشست خبری با خبرنگاران گفت: رسانه در خط‌ّمقدم جهاد تبیین قرار دارد و خبرنگاران نقش مؤثری برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن دارند.

او با اشاره به بی‌تفاوتی رسانه‌های صهیونیسیتی و آمریکایی به جنایات غزه، اضافه کرد: این رسانه‌ها حقوق‌بشر، مبانی انسانی و نسل‌کشی در فلسطین را زیر پا گذاشته‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه رسانه‌ها در جهت‌دهی افکار عمومی نقش مؤثری دارند، تأکید کرد: نقش خبرنگاران در فرهنگ‌سازی، توسعه و رواج هنجارهای جامعه انکارنشدنی است.

درویشی با اشاره به تأثیر فضای مجازی و تولید محتوا در عصر کنونی خاطرنشان کرد: ارائۀ محتوای به‌روز و هم‌سو با ارزش‌ها یکی از وظایف رسانه‌ها است.

او با تأکید به اینکه دموکراسی غربی با وقوع جنایات در غزه زیر سؤال رفته‌است، اضافه کرد: ما باید ماهیت واقعی استکبار را برای نوجوانان و جوانان تبیین کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: برخی از شبکه‌های مجازی در آمریکا فیلتر می‌شود، اما رسانه‌های غربی این موارد را منعکس نمی‌کنند و ما باید مراقب باشیم که افکار جوانان به‌سمت استعمارگران گرایش پیدا نکند.

درویشی با نامیدن دنیای غرب به دنیای مدرن وحشی، اعلام کرد: ما نباید به نسخه‌پیچی‌ها استکبار اعتماد کنیم و  باید افکار جامعه را نسبت به این دوگانگی‌ها آگاه کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تأکید به اینکه تحقق ارزش‌ها در جامعه وابسته به نقش معلمان است، متذکّر شد: مبارزه با دشمن در میدان جهاد تبیین بدون نقش‌آفرینی معلمان قابل‌انجام نیست.

او با بیان ارزش جایگاه معلم یادآور شد: ارتقای فرهنگ عمومی و پاسداشت حرمت‌ها مدیون حضور معلمان است و نام‌گذاری روز 12اردیبهشت به‌نام روز معلم دلیلی بر اهمیّت جایگاه این قشر در کشور است.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد