Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@06:56:12 GMT

بیل رئال مادرید را مسخره کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۱۴۰۶

بیل رئال مادرید را مسخره کرد

 گرت بیل باید در چند روز آینده درباره اتفاق هایی که در این هفته رخ داد صحبت کند. ابتدا باید در مورد حضورش در تیم ملی ولز که با پیروزی برابر مجارستان توانست به یورو ۲۰۲۰ صعود کند، حرف بزند و سپس درباره اتفاقی که پس از پایان دیدار سه شنبه شب رخ داد توضیح دهد. مهاجم ولزی مانند دیگر هم تیمی هایش از صعود به یورو خوشحال بود و پرچمی را در دست گرفته بود که رویش نوشته شده بود: ولز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلف. مادرید. به این ترتیب.

جمله‌ای که میاتوویچ در اواخر اکتبر گفت این نوشته را تایید می کند. مهاجم سابق مونته نگرو درباره بازیکن مادرید گفت: بیل ابتدا به تیم ملی ولز فکر می‌کند، سپس به گلف و پس از آن به رئال مادرید. من با او صحبت نکرده‌ام اما این چیزی است که از رفتارش نشان می دهد. هرگز نمی‌دانید می‌توانید او را برای بازی فرا بخوانید یا نه، انگیزه دارد یا نه، آسیب دیده است یا نه... با این حال خواهید دید که با نزدیک شدن بازی های ملی چگونه بهتر خواهد شد.

بیل پس از پایان بازی و کسب این موفقیت بزرگ (ولز پیش از این تنها یک بار به یورو ۲۰۲۰ صعود کرده بود) در تایید جمله ای که روی پرچم نوشته شده بود شکی نکرد و به همراه دیگر هم تیمی هایش با آن جشن صعود گرفت. این حرکت مهاجم ولزی خوشایند هواداران رئال مادرید نخواهد بود.

251 251

کد خبر 1322851

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رئال مادرید لالیگا فوتبال اروپا بنزین سهمیه بندی بنزین تیم ملی فوتبال ایران قاچاق سوخت بنزین و گازوئیل واردات بنزین مارک ویلموتس معرفی کتاب ایالات متحده آمریکا کتاب الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۱۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!

در اولین بازی از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بایرن‌مونیخ در ورزشگاه آلیانز آره‌نا میزبان رئال مادرید بود و جدال دو تیم در نهایت با نتیجه مساوی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، بایرن‌مونیخ مقابل دیدگان هوادارانش نمایش بهتری در این بازی نسبت به مادریدی‌ها داشت اما اولین بازی از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

شاگردان توخل بازی را خوب شروع کردند اما برخلاف جریان بازی وینیسیوس روی پاس خط‌شکن کروس دروازه نویر را گشود و آلیانز آره‌نا را غرق در سکوت کرد و نیمه اول با پیروزی شاگردان آنچلوتی به پایان رسید.

اما در نیمه دوم توخل با تغییرات تاکتیکی خودش ورق بازی را برگرداند ابتدا با شلیک بی‌نقص سانه گل تساوی را به ثمر رساندند و چند دقیقه بعد موسیالا از واسکز پنالتی گرفت و هری‌ کین، شاهزاده انگلیسی مونیخی‌ها گل برتری را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و پس از تعویض‌های کارلتو جریان بازی به نفع کهکشانی‌ها برگشت و رودریگو شب فاجعه‌بار کیم مین جائه را تکمیل کرد و از او پنالتی گرفت. وینیسیوس جونیور پشت ضربه پنالتی ایستاد و با تسلیم کردن نویر گل تساوی‌بخش تیمش را به ثمر رساند تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد و سرنوشت صعود به سانتیاگو برنابئو کشیده شود.

وینیسیوس جونیور با بریس مقابل نویر عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد.

دیگر خبرها

  • وقتی مخاطبان اسناد بی‌بی‌سی درباره قتل نیکا شاکرمی و تجاوز به او را مسخره کردند+ تصاویر | واکنش رسانه انگلیسی
  • ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد
  • رونالدو نازاریو: هر دو باشگاهم را می فروشم!
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند