Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@08:23:35 GMT

چهارمین «پیشتازان فضا» کارگردانش را شناخت

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۳۱۶۳

چهارمین «پیشتازان فضا» کارگردانش را شناخت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، چهارمین فیلم از مجموعه فیلم‌های سینمایی «پیشتازان فضا» را نوا هاولی خالق سریال‌هایی چون «فارگو» و «لژیون» می‌سازد.

هاولی که با ساخت «لوسی در آسمان» با بازی ناتالی پورتمن برای نخستین بار روی صندلی کارگردانی یک فیلم سینمایی نشست، قرار است هم نویسنده فیلمنامه این قسمت و هم کارگردان آن باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که درباره داستان این فیلم چیزی گفته نشده اما انتظار می‌رود بازیگرانی که در قسمت‌های پیشن آن نقش آفرینی کرده بودند یعنی کریس پاین، زاخاری کینتو، کارل اوربان و زویی سالاندا بار دیگر در این فیلم به تکرار نقش‌های شخصیت خود بپردازند.

در حالی که کارگردانی دو فیلم نخست از این مجموعه را جی جی آبرامز انجام داده وی اکنون تهیه کننده فیلم جدید خواهد بود.

کمپانی پارامونت نیز در حال تهیه یک فیلم بر مبنای «پیشتازان فضا» است که تهیه‌کنندگی آن را کوئنتین تارانتینو برعهده دارد و با این مجموعه فیلم‌ها ارتباطی ندارد.

«پیشتازان فضا» مجموعه علمی-تخیلی تلویزیونی آمریکایی است که در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران، به نمایش درآمد و لقب موفق‌ترین مجموعه تلویزیونی تمام دوره‌ها را به خود اختصاص داد. این سریال نخستین بار ۸ سپتامبر ۱۹۶۶ در شبکه NBC روی آنتن رفت.

نخستین فیلم سینمایی «پیشتازان فضا» سال ۲۰۰۹ روی پرده‌های نقره‌ای رفت.

لئونارد نیموی بازیگر نقش کاپیتان اسپایک در زمان حیاتش زاخاری کوئینتو را برای ایفای نقش اسپاک جوان انتخاب کرد و منتقدان از این بازیگر برای ایفای این نقش تجلیل کردند.

کد خبر 4776679

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم سینمایی پیشتازان فضا فیلم علمی تخیلی تئاتر ایران فیلم سینمایی کارگردان تئاتر موسیقی ایرانی جشنواره فیلم رشد کنسرت موسیقی سینمای مستند فیلم کوتاه دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران بازیگر تئاتر موسیقی نواحی جایزه سینمایی سازمان سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، علی رشیدی معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان در آیین افتتاح این دفتر اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه ،افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

وی بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تأکید کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضایی باشد.

این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضایی ارایه می کند.

شایان ذکر است که دفتر فوق چهل و سومین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان کردستان است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903037

دیگر خبرها

  • چهارمین حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه رژیم صهیونیستی
  • سی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر آغاز شد
  • چهارمین قهرمانی متوالی مردان رویینگ دانشگاه آزاد در لیگ برتر 
  • آغاز بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • ‌چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • ‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود