Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه کره جنوبی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، سه کشتی توقیف شده در سواحل یمن و همه ۱۶ خدمه آنها توسط انصارالله آزاد شدند.

اخبار بین الملل - وزارت خارجه کره جنوبی به دنبال انتشار برخی خبرها درباره اقدام انصارالله یمن در آزادی کشتی‌های توقیف شده و خدمه آنها در سواحل این کشور، در بیانیه‌ای ضمن تایید این خبر اعلام کرد: «همه کشتی‌ها و خدمه‌ای که در یمن توقیف و بازداشت شده بودند، آزاد شدند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری فرانسه، کشتی‌های توقیف شده شامل دو کشتی کره جنوبی و یک کشتی با پرچم عربستان سعودی بود.

گارد ساحلی یمن دوشنبه‌شب در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که سه فروند کشتی از جمله یک کشتی سعودی تحت عنوان «رابغ ۳» در سه مایلی جزیره عقبان یمن توقیف شدند.

در این بیانیه آمده که به این سه کشتی پس از ورود به آب‌های سرزمینی یمن هشدار داده شد که با بی‌توجهی به این هشدارها توقیف شدند.

شامگاه سه‌شنبه (دیشب) شبکه «المیادین» گزارش داد که جنبش انصارالله یمن، سه کشتی متخلف خارجی توقیف شده را آزاد کرده است. این منابع گفتند که همه ۱۶ نفر از خدمه این کشتی‌ها که اتباع کشورهای مختلفی بودند، آزاد شده‌اند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: یمن عربستان سعودی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!

یحیی گل محمدی گزینه جدی مدیران تراکتور برای هدایت این تیم محسوب می شود.

طرفداری | باشگاه تراکتور بیانیه ای را منتشر کرد.

یحیی گل محمدی یکی از گزینه های سرمربیگری تیم تراکتور محسوب می شود که مدیران این باشگاه با او مذاکراتی را طی روزهای اخیر انجام داده اند. باشگاه تراکتور در این راستا بیانیه ای را منتشر کرد و در این بیانیه کدهای جالبی را داده است.

باشگاه تراکتور اشاره کرده گزینه های سرمربیگری اش پرافتخار هستند که این موضوع درباره یحیی گل محمدی که طی سال های اخیر، عناوین زیادی را با پرسپولیس به دست آورد، صدق می کند.

بیشتر بخوانید: یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد

نکته دیگر اینکه گفته می شود یحیی گل محمدی برای سرمربیگری در تراکتور باید مجوز بگیرد و باشگاه تراکتور هم به شکل غیرمستقیم این موضوع را تایید کرده و نوشته باشگاه تراکتور در حال رفع موانع موجود است.

بیانیه تراکتور

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • آزادی کارکنان هندی کشتی توقیف شده توسط ایران
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • وزارت خارجه هند: خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات توافق شده آزاد می‌شوند
  • دیدار نمایندگان روسیه، پاکستان و فیلیپین با خدمه‌های کشتی توقیفی
  • دیدار نمایندگان روسیه، پاکستان و فلیپین با خدمه‌های خود در کشتی‌ توقیفی MCS Arie
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!