Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@22:21:19 GMT

آذری: بازی ما و ذوب آهن را هم لغو کنید

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۳۳۰۴

آذری: بازی ما و ذوب آهن را هم لغو کنید

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از سازمان لیگ خواست همه بازی های هفته یازدهم لیگ برتر را معوق کند.

سعید آذری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره لغو 5 مسابقه هفته یازدهم لیگ برتر و اینکه دیدار فولاد و ذوب آهن لغو نشده، عنوان کرد: اولویت اول همه ما حفظ امنیت کشور است و مدیران کشور باید بدانند مردم از هر چیزی بیشتر اهمیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی تردید فوتبال اولویت اول نیست و باید قبل از هرچیز شرایط امنیتی کشور خوب باشد.


وی ادامه داد: من به عنوان یک مدیر باید قبل از هر چیز باید به آرام بودن جو کشور کمک کنم و برای حفظ جان مردم تلاشم را انجام بدهم. در این شرایط از نظر من امکان پذیر نیست که 5 بازی هفته یازدهم لغو شود و سایر بازی ها برگزار شود.


مدیرعامل باشگاه فولاد همچنین گفت: اگر از دید دوستان روز یکشنبه روز خوبی برای برگزاری مسابقه است، همه تیم ها در این روز بازی کنند، اما اینکه چند بازی لغو شود و چند مسابقه دیگر را برگزار کنند، باعث خواهد شد جو هواداری در فوتبال متشنج شود. همانطور که گفتم ما موظف به آرام کشور فضای کشور هستیم و در این شرایط خواهشم از سازمان لیگ این است که یا روز یکشنبه همه تیمها بازی های خود را در شهرهای مختلف انجام بدهند و یا اینکه همه بازی های این هفته معوق شود.


آذری در پایان افزود: من به عنوان یک مدیر تنها برای فوتبال مسئولیت ندارم. مسئولیت های اجتماعی نیز دارم. اگر اتفاقی در ورزشگاه بیفتد، باید پاسخگو باشم. از سویی در خودم نمی بینم که چنین مسئولیتی را قبول کنم و اگر دوستانی هستند که اعتقاد دارند یکشنبه روز خوبی برای برگزاری بازی است، همه بازی ها را در این روز بیندازند. وگرنه خواهشم این است که همه مسابقات این هفته معوق شود.

فولاد خوزستان سعید آذری (مدیرعامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان سعید آذری مدیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر

مدافع ایرانی السد در تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام شش بازی به پایان رسید و در حساس ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود. این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید.

السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با چهار گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

محمد امین حزباوی مدافع ایرانی السد در این بازی در ترکیب تیمش به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. او یک گل به ثمر رساند که VAR آن را مردود اعلام کرد.

حزباوی در تیم منتخب هفته بیست‌ویکم لیگ ستارگان قطر که توسط روزنامه استاد الدوحه انتخاب شد قرار گرفت.

این بازیکن ایرانی که در نخستین فصل حضورش در السد در بیشتر بازی های در ترکیب اصلی به میدان رفت و توانست نمایش خوبی در قهرمانی تیمش از خود نشان دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (عکس) حمایت غیرمستقیم پرسپولیس از دانیال اسماعیلی‌فر
  • طرح گرافیکی معنی‌دار در لاین‌آپ پرسپولیس
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست های ضداینترنت تجدیدنظر کنید/ مردم خوبی ها را ارج می نهند
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • راهیابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری به باشگاه استعداد‌های برتر کشور
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود