Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@21:02:09 GMT

داورزنی رئیس فدراسیون والیبال شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۳۶۹۱

داورزنی رئیس فدراسیون والیبال شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، مجمع انتخابات رئیس چهار سال آینده فدراسیون والیبال صبح روز چهارشنبه (۲۹ آبان) با حضور عبدالحمید احمدی معاون توسعه ورزش همگانی و شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در محل هتل المپیک برگزار شد و طی آن محمدرضا داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رای گیری صورت گرفته از بین ۴۱ رای، محمدرضا داورزنی ۲۶ رای کسب کرد و بهنام محمودی هم ۱۵ رای را به خود اختصاص داد.

امیرحسین منظمی، محمود افشاردوست، احمد سعادتمند، محمدرضا رشیدی، محمدرضا داورزنی، بهنام محمودی و افشین داوری کاندیداهای تایید صلاحیت شده برای حضور در انتخابات بودند که البته افشین داوری در این مجمع غیبت کرد.

در ادامه محمود افشاردوست و احمد سعادتمند رئیس مرکز استعدادیابی وزارت ورزش به نفع محمدرضا داورزنی کنار رفتند و امیرحسین منظمی هم با دادن پنج دقیقه از وقتش به بهنام محمودی برای صحبت، از حضور در رای گیری انصراف داد و رای‌گیری بین محمدرضا داورزنی، بهنام محمودی و محمدرضا رشیدی انجام شد که در نهایت داورزنی به عنوان رئیس جدید فدراسیون والیبال انتخاب شد.

کد خبر 464358 برچسب‌ها فدراسیون والیبال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

بامداد امروز در مسابقات پلی‌آف بسکتبال NBA تیم لس‌آنجلس لیکرز در ورزشگاه کریپتو آرنا به مصاف دنور ناگتس رفت و با نتیجه ۱۰۵ بر ۱۱۲ شکست خورد.

محمدرضا گلزار با حضور در محل برگزاری این مسابقه، از نزدیک تماشاگر بازی بود و تصویری هم از خودش به اشتراک گذاشت. از تصاویر منتشر شده مشخص است که گلزار در بخش VIP استادیوم نشسته است. در ورزشگاه‌های بسکتبال مخصوصا در NBA نزدیکترین جایگاه به زمین بازی و پشت نیمکت تیم‌ها گران‌ترین قیمت را دارند.

این تصویر نشان می‌دهد که محمدرضا گلزار تقریباً پشتِ نیمکت لیکرز و جایی که لبرون جیمز حضور دارد، نشسته است. بلیت‌های این جایگاه بستگی به اهمیت بازی دارد، اما برای این بازی تا حدود ۱۹۹۵ دلار (حدود ۱۲۵ میلیون تومان با نرخ دلار امروز) رسیده است.

در بازی‌های بعدی پلی‌آف همین جایگاه احتمالاً تا ۱۵ هزار دلار هم خواهد رسید.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد