Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:22:35 GMT

بسیج ضامن دوام و بقای نظام اسلامی است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۴۹۷۰

بسیج ضامن دوام و بقای نظام اسلامی است

سرهنگ نوروز اکبری روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های هفته بسیج در محل سپاه ناحیه سرپل ذهاب، با گرامیداشت هفته بسیج افزود: فرهنگ بسیجی می تواند بر همه تحولات این کشور فایق بیاید و حرکت رو به جلوی این کشور را تضمین کند. 

وی اظهارداشت: هدف دشمنان قسم خورده کشورمان این است نامی از ایران در منطقه نباشد اما به کوری چشم آنان، جمهوری اسلامی ایران با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی راه مقاومت را تا نابودی کامل آنان در پیش خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب گفت: بسیج در تمامی صحنه ها پیشگام و در دفاع از نظام اسلامی نیز پشتیبان رهبر معظم انقلاب است.

وی ادامه داد: به منظور گرامیداشت هفته بسیج امسال برنامه های متعددی در شهرستان و توسط مجموعه سپاه ناحیه سرپل ذهاب و نواحی مقاومت و اقشار بسیج اجرا می شود.

سرهنگ اکبری گفت: غباروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده های ایثارگران، برگزاری یادواره های شهدای پایگاهی، سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، میقات صالحین، نشست های روشنگری و بصیرت افزایی، همایش پیاده روی و مسابقات فرهنگی، ویزیت رایگان، گشت های محله محور از برنامه های محوری هفته بسیج در شهرستان سرپل ذهاب است. 

برچسب‌ها سرپل ذهاب روز بسیج مستضعفان سازمان بسیج مستضعفین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب سازمان بسیج مستضعفین سرپل ذهاب سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۴۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه