Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماشین گلزنی اف سی هالیوود در روزهایی که تنور بازی های ملی داغ است، مصاحبه مفصلی در خصوص وضعیت تیمش کرده است. 

طرفداری- روبرت لواندوفسکی که این فصل فوق العاده آماده نشان داده و در 11 بازی بایرن در بوندس لیگا، 16 گل به ثمر رسانده است، مصاحبه مفصلی با نشریه بیلد انجام داده که می خوانید:

برای رسیدن به این فرم خوبم، خیلی زحمت کشیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان همه چیز بی نقص پیش می رود و اوضاع بدنم خوب است، ولی دلیل نمی شود در ادامه فقط استراحت کنم؛ بلکه می خواهم بهتر هم شوم. با آماده سازی مناسب تیمی در کنار تمرینات فردی با برنامه، از جمله عوامل عملکرد این فصلم بوده اند. بدنم را می شناسم. می دانم تا کجا می توانم فشار بیاورم و کی باید به آن استراحت بدهم. سی و یک ساله ام، ولی بهترین دوره ام تازه دارد شروع می شود و امیدوارم چند سال ادامه داشته باشد. هنوز بهترین روزهایم نیامده اند. 

بیشتر از اینکه حواسم به عملکرد بقیه باشد، روی عملکرد خودم تمرکز می کنم تا به تیم برای برد بازی های بیشتر و کسب جام های رنگین تر، بهتر کمک کنم. ستاره های بسیار خوبی در بوندس لیگا حضور دارند. جیدون سانچو پتانسیل بسیار بالایی دارد. اوپامکانو و کانوته، دو مدافع وسط خیلی خوب لایپزیش هستند. ورنر هم آمار قابل توجهی دارد. بوندس لیگای این فصل بسیار نزدیک است و فصل جذابی خواهیم داشت. 

در خصوص توپ طلا، باید بگویم بازیکنانی که اسپانیا و انگلیس، بازی می کنند، شانس بیشتری دارند. مثلا ریبری را ببینید. عملکردی بی نظیر در فصل 13-2012 داشت و قهرمان چمپیونزلیگ شد، ولی در لیست توپ طلا در رده سوم قرار گرفت. امیدوارم من هم یک روز، به عنوان بازیکن بایرن، برنده آن شوم. همه آمار را می بینند. بقیه اش در اختیار من نیست. 

داستان های زیادی در مورد گرد مولر از اولی هوونس و کالی رومنیگه شنیده ام. او در محوطه جریمه، محشر بود و همیشه یک اسطوره خواهد ماند. اینکه او در یک فصل بوندس لیگا، 40 گل زده را می دانم. راه زیادی تا رسیدن به این عدد دارم. وقتی به 35 گل رسیدم، می توانیم در مورد آن صحبت کنیم، ولی الان خیلی زود است. 

وقتی به 35 گل رسیدم، می توانیم در مورد رکورد 40 گله گرد مولر در بوندس لیگا، صحبت کنیم

مهاجم لهستانی که به همراه لهستان، به عنوان تیم صدرنشین، راهی مسابقات یورو 2020 شده، در مورد اخراج نیکو کواچ و انتصاب هانس دیتر فلیک به عنوان سرمربی تیم تا پایان فصل هم صحبت کرده است:

روسا در این مورد تصمیم گرفتند. اوضاع خوب پیش نمی رفت. هانسی فلیک در تنها چند روز، خیلی خوب عمل کرد و توانست ما را از لحاظ تاکتیکی، آماده کند. بازیکنان همگی به او ایمان داشتند و او توانسته، هوای تازه ای برایمان باشد. صادق و رُک است. بازیکنان بلافاصله این را فهمیدند. از لحاظ تاکتیکی هم بسیار خوب عمل می کند. نمی خواهم بگویم الان همه چیز روبه راه است، ولی در همین چند روز، خیلی خوب عمل کرده است. 

اینکه تا آخر فصل بماند، تصمیم خوبی بود. پیدا کردن سرمربی جدید برای باشگاه الان که مربیان چندانی در بازار نیستند، راحت نیست. کسی هم حاضر نیست تیمش را وسط فصل، ترک کند. ادامه حضور هانسی فلیک در بایرن، انتخاب مناسبی بود. 

هر کدام از مربیان، تاکتیک های خاص خود را دارند. این که مربی بتواند با بازیکنان حاضر در باشگاه، خوب کنار بیاید هم فاکتور تمایز مربیان از هم است. مربی خوب باید انعطاف پذیر باشد و بهترین تاکتیک ها را برای بازیکنان تحت اختیارش پیدا کند. هر دو طرف باید بتوانند با شرایط منطبق شوند. 

هانسی فلیک توانسته، هوای تازه ای برای بایرن مونیخ باشد و صادق و رُک است

پپ گواردیولا؟ تصمیم گیری در این باره در حوزه اختیارات من نیست، ولی به نظرم، پپ هر بازیکنی را بهتر می کند و همه باید از اینکه شانس کار با او را داشته اند، احساس خوشبختی بکنند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۵۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد

لواندوفسکی به هیچ عنوان حاضر نیست بارسلونا را ترک کند. 

طرفداری | به گزارش موندو دپورتیوو، روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان دریافت کرد که حاضر به پذیرش آن نشد. لواندوفسکی بارها تاکید کرده که می خواهد تا پایان قراردادش در بارسلونا بماند، قراردادی که سال 2026 به پایان می رسد.

در حقیقت مسئله رقم قرارداد عربستانی ها به هیچ وجه برای او مطرح نیست چون حقوقی که از بارسلونا می گیرد هم سال آینده افزایش خواهد یافت و در سطح پردرآمدترین بازیکنان شاغل در این قاره است. (در حال حاضر ناخالص 20.8 میلیون یورو که افزایش خواهد یافت).

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای مسواک زدن / چند بار در روز مسواک بزنیم؟
  • بهترین زمان استفاده از ویتامین‌ها چه ساعتی است؟
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • تک‌روی سکه‌های کوچکتر نسبت به سایر قطعات/ سکه‌های حراجی به بازار نیامده است
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد
  • ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا