Web Analytics Made Easy - Statcounter

دی لورنتیس از اسطوره‌های باشگاه به عنوان الگوهای مناسبی برای نسل فعلی یاد کرده است. 

طرفداری- ادو دی لورنتیس، نایب رییس باشگاه ناپولی با انتقاد از رختکن تیم، خواستار احترام گذاشتن به ارزش‌های باشگاه شده است.

به گزارش فوتبال ایتالیا، در واکنش به نافرمانی بازیکنان ناپولی در اجرای خواسته اورلیو برای ماندن در کمپ تمرینی تیم، پسر ریاست باشگاه یعنی ادو دی لورنتیس گفته است که بازیکنان پارتنوپی باید امثال امانوئله کالایو و فرانچسکو مونتروینو را الگوی خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مونتروینو و کالایو نمونه‌هایی هستند که نشان می‌دهند چگونه باید به این پیراهن احترام گذاشت. آن‌ها این باشگاه و شهر را دوست داشتند. آن‌ها شجاع بودند. باید به حقوق ماهیانه احترام گذاشت و برای شهر و این پیراهن ارزش قائل بود. طرفداران برای بازیکنان به ورزشگاه می‌آیند، پس باید احترام گذاشت و احترام گذاشت و احترام. تماسی از مونتروینو با پدرم را به یاد دارم که می‌پرسید «آیا بازیکنان پس از چهار هفته حضور در کمپ تمرینی تیم، اجازه بازگشت نزد همسران خود را دارند یا نه». ما در هر رختکنی از فوتبال ایتالیا، به کاپیتان‌هایی مثل او نیاز داریم. 

بازیکنانی که ادو نام برد، نقشی کلیدی در بازگشت ناپولی به سری آ پس از تبعید این تیم به دسته سوم داشتند. تیم رده هفتمی ناپولی این هفته با میلان رو به رو می‌شود و سپس در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به لیورپول سفر می‌کند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۵۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیسم در کشتار مسلمانان فرقی بین نظامی و غیرنظامی قایل نیست

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله هاشمی علیا مؤسس حوزه علمیه قائم چیذر، در جلسه درس اخلاق با شرح فراز «اَللَّهُمَّ إِنِّی أَعُوذُ بِکَ مِنْ… مَلَکَةِ الْحَمِیَّةِ» دعای هشتم صحیفه سجادیه اظهار داشت: «ملکه» صفتی نفسانی است که به معنای عادت کردن انسان به چیزی است؛ به عنوان نمونه، فردی ۷۰ سال شرب خمر کرده است. برای چنین شخصی بسیار مشکل است که شرب خمر را کنار بگذارد؛ اما اگر گناهی گاه گاه از انسان صادر شود، به راحتی می‌تواند از آن توبه کند.

وی افزود: «حمیة» به معنی حمایت و تعصب است. تعصب دو قسم است: تعصب ممدوح و مذموم. اینجا قسم دوم و منظور همان تعصب جاهلیت است که خلاف شرع است؛ زیرا تعصب جاهلیت، یعنی چشم‌پوشی از حق و تابع و مدافع ناحق بودن، به سبب ملاحظه روابط نزدیک و شخصی، مثل رابطه خویشاوندی. نقطه مقابل تکبر و تعصب جاهلیت، تواضع در برابر خداوند و مؤمنان است.

هاشمی علیا در ادامه به شرح آیاتی از قرآن کریم در این باره پرداخت؛ از جمله آیه ۲۶ سوره فتح که می‌فرماید: «إِذْ جَعَلَ الَّذِینَ کَفَرُوا فِی قُلُوبِهِمُ الْحَمِیَّةَ حَمِیَّةَ الْجَاهِلِیَّةِ فَأَنْزَلَ اللَّهُ سَکِینَتَهُ عَلَی رَسُولِهِ وَعَلَی الْمُؤْمِنِینَ وَأَلْزَمَهُمْ کَلِمَةَ التَّقْوَی وَکَانُوا أَحَقَّ بِهَا وَأَهْلَهَا؛ (یاد کن) هنگامی را که کافران (پس از قرارداد صلح حدیبیه) دل‌هایشان را از تعصّب و خشم شدید جاهلی آکنده کردند، پس خدا هم آرامشش را بر پیامبرش و مؤمنان نازل کرد و روح تقوا را (که حقیقت و جان توحید است) ملازم آنان نمود، و آنان به (روح تقوا) سزاوارتر و شایسته آن بودند.» طبق این آیه، در مقابل کفار که تعصب و تکبر جاهلیت در برابر خدا و پیامبر اکرم (ص) در قلبشان ملکه شده بود، خداوند به رسولش و مؤمنان عنایت کرد و آرامش، روحیه تقوا و تواضع در برابر خدا و مؤمنان را به آنان که سزاوار چنین لطفی بودند عطا کرد.

وی در ارتباط بحث مورد نظر با جریانات چند ماه اخیر خاطرنشان کرد: اینکه صهیونیست به راحتی مسلمانان را می‌کشد و فرقی بین نظامی و غیرنظامی قائل نمی‌شود، به خاطر تعصبی است که نسبت به مسلمانان دارد؛ زیرا یهود صهیونیست دین خود را دین واقعی دانسته و فقط بنی اسرائیل را آدم می‌داند و برای اسلام هیچ ارزشی قائل نیست.

کد خبر 6088313 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • اسلام اهمیت زیادی به امر شورا و مشورت قائل شده است
  • معلمان سکانداران علمی جامعه هستند
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • صهیونیسم در کشتار مسلمانان فرقی بین نظامی و غیرنظامی قایل نیست
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»