Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی ضمن اشاره به اهمیت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید گفت: در راستای اجرای مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، از توسعه پایدار خراسان رضوی حمایت همه‌جانبه می‌کنیم. ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، علیرضا رزم‌حسینی ظهر امروز در یکصد و شصت و یکمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی که در محل دفتر استاندار برگزار شد، نقش بانوان در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سیاست را پر رنگ برشمرد و اظهار داشت: الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی یک اقدام داوطلبانه است که سیاست توسعه پایدار را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به بانوان کارآفرین حاضر در جلسه افزود: فعالیت‌ها در حوزه اقتصاد مقاومتی باید با درایت، تدبیر، اعتماد سازی و آموزش صورت گیرد؛ اگر بانوان روستاهای مورد هدف تربیت اقتصادی شوند حتما تاثیر آن در خانواده‌ها نمایان خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی ثروت‌آفرینی و کارآفرینی را جزو سیاست‌های نظام دانست و گفت: ما باید به عنوان رزمندگان اقتصادی در راستای توسعه پایدار و افزایش سطح رفاه مردم شهرها و روستاها تمام تلاش خود را انجام دهیم.

رزم‌حسینی اضافه کرد: امروز امنیت ملی با قدرت اقتصادی گره خوره است و هر کسی باید نقش خود را در بدست آوردن اقتدار اقتصادی در حوزه‌های مختلف ایفا کند تا به اهداف مد نظر دست یابیم.

وی ادامه داد: در حد بضاعت، اختیارات و توانایی‌های استان از معین‌های اقتصاد مقاومتی در قالب مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی حمایت می‌کنیم چون باور داریم اگر یک بانو توامند شود، بنیان خانواده بهتر حفظ خواهد شد.

بینش اقتصادی استاندار خراسان رضوی ظرفیت‌ بی‌نظیری برای استان ایجاد کرده استتقدیر استاندار خراسان رضوی از زحمات سرلشکر سلامی؛ امیدواریم سپاه روز به روز توانمندتر شوداستاندار خراسان رضوی خطاب به ‌معاون وزیر راه: بهسازی بافت پیرامون حرم رضوی تعیین تکلیف ‌شود


استاندار خراسان رضوی ضمن بیان اینکه از توسعه پایدار حمایت کامل می‌کنیم خاطرنشان کرد: موفقیت مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در گرو هماهنگی و همکاری مسئولان و نهادهای مربوطه است در غیر این صورت موفقیت چشمگیری حاصل نخواهد شد.

دبیرنهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اجرای مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در خراسان رضوی اظهار داشت: 400 کسب و کار از طریق معین‌های شهرستان‌ها وارد سامانه رصد عملکرد الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی شده است.

علی‌اکبر لبافی افزود: باید با تحرک و پیگیری بیشتری فعالیت معین‌ها را دنبال کنیم تا در صورت عدم رضایت از عملکرد معین مربوطه در منطقه مورد تعهد، معین دیگری جایگزین شود.

انتهای پیام/281/ز

R41347/P1549/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در جلسه بررسی و تحلیل تشکیل مرکز داده‌های زیارت گفت:با جمع‌آوری و ثبت همه اطلاعات و تحلیل‌های آماری مربوط به زیارت  ، گزارش، تحلیل و طراحی متناسبی برای مسائل مختلف زیارت به وجود خواهد آمد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد افزود :  با توجه به اهمیت مساله زائر و زیارت و ضرورت سیاست‌گذاری‌ و راهبری دقیق و هوشمندانه، لازم است که در زمینه حکمرانی توجه و اهتمام بیشتری به مسئله زیارت داشته باشیم.
 

وی بیان کرد : در دولت سیزدهم، پنج جلسه از کارگروه ملی زیارت برگزار شده است و یکی از مصوبات آن، تشکیل مرکز ملی داده‌ها توسط پژوهشکده زیارت دانشگاه فردوسی بود.

 گنابادی‌نژاد گفت: مصوبات کارگروه ملی زیارت به منزله مصوبات هیات وزیران است و این فرصت خوبی است تا بتوانیم جریان خدمت‌رسانی به زائران را به صورت کمی و کیفی ارتقا بدهیم.

 

خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان

در نشستی با حضور حسن نوری‌زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی و حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی، جلسه ‌هماهنگی استقرار گردان نانوایان شهید حاج قاسم سلیمانی از خانوک استان کرمان برگزار شد.

گردان نانوایی خانوک کرمان به همراه خادم یاران از هشت استان کشور از جمله گلستان، خراسان جنوبی، خوزستان، همدان، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان رضوی و خراسان شمالی در ایام دهه کرامت در حوزه تامین نان زائران‌ حرم مطهر رضوی خدمات‌رسانی خواهند کرد.
در این نشست مقرر شد گردان ‌نانواهای‌ خانوک کرمان با حمایت ویژه آستان قدس، استانداری، فرمانداری مشهد و دستگاه‌های مرتبط برای تامین نان زائران حرم رضوی خدمات‌رسانی کنند.

 
 

دیگر خبرها

  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • سهم «هیچ» از اقتصاد خلاق