Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال درباره انتخاب محمدرضا داورزنی به عنوان رئیس جدید این فدراسیون بیان کرد: داورزنی پیش از این هم عملکرد خوبی در فدراسیون والیبال داشته و امیدوارم بار دیگر در سمت ریاست فدراسیون موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته من نسبت به برگزاری این مجمع انتقاد دارم. باید مجمع فدراسیون والیبال هم مانند فوتبال بتواند اعضای هیئت رئیسه را انتخاب کند چراکه با شرایط فعلی نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم هیئت رئیسه فدراسیون والیبال پویا باشد.

او درباره بحث بازنشستگی محمدرضا داورزنی گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم و اگر سوالی دارید از خود داورزنی بپرسید.

شیعی درباره نارضایتی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از عملکرد مارک ویلموتس و بیانیه صادر کردن علیه او اظهار داشت: از این موضوع هم بی اطلاع هستم و نمی‌دانم درباره چه صحبت می‌کنید. در آخرین جلسه هیئت رئیسه قرار گذاشتیم سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت تیم ملی صحبت کند و امیر مهدی علوی هم در این باره حرف زد. ما علیه ویلموتس بیانیه نداده ایم بلکه درباره تیم ملی صحبت کرده ایم و نقطه نظرات مان هم از سوی علوی منعکس شد.

بیشتر بخوانید: واکنش فدراسیون فوتبال به برکناری ویلموتس

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره شانس تیم ملی برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: پیش از این هم چنین شرایطی را تجربه کرده بودیم. در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل که کی روش سرمربی تیم ملی بود سه بازی سخت با قطر، لبنان و کره جنوبی داشتیم که هر سه تیم را هم شکست دادیم. اکنون هم شرایط جدول به شکلی است که می‌توانیم با برد در چهار بازی آتی مان اول به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی شویم. اگر هم این اتفاق رخ ندهد، بی شک به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود می‌کنیم. هیچگونه فسخ قراردادی هم در کار نیست.

او درباره احتمال قهر مجدد مارک ویلموتس گفت: من در جریان این مسائل و قطع همکاری نیستم و باید از سخنگوی فدراسیون فوتبال بپرسید. تنها می‌دانم ویلموتس تاکنون پولش را گرفته است.

بیشتر بخوانید:علوی: باید از ظرفیت‌ها به صورت کامل استفاده کنیم/ باید به ویلموتس حق بدهیم/ مربی پروازی مورد تائید فدراسیون نیست

انتهای پیام/

اظهارات عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره وضعیت مارک ویلموتس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۵۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد

تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره در رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی دست یافت.

طرفداری | در روز دوم رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، تیم تپانچه بادی مختلط کشورمان با ترکیب محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در مرحله مقدماتی با ایستادن در جایگاه نخست راهی مرحله فینال شد و در این مرحله به مقام دوم دست یافت و به مدال نقره رسید.

به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، پیش از این رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت.

این مسابقات با حضور 125 ورزشکار ( 71 مرد و 54 زن) از 27 کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو