Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نسبت به بی توجهی در خرید فرآورده های آرایشی و بهداشتی هشدار داد.

دکتر حسن براتی زاده با تاکید بر اهمیت توجه بر مراکز خرید و نوع کالا گفت: محصولات آرایشی و بهداشتی باید از مراکز و فروشگاه های مجاز عرضه خریداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، وی افزود: فراورده های آرایشی و بهداشتی وارداتی به طور حتم باید برچسب اصالت و سلامت کالا که مورد تایید سازمان غذا و دارو است را داشته باشد.

وی اظهارکرد: استعلام های مورد نیاز در خصوص تاییدیه این برچسب از طریق نرم افزار www.ttac.ir  امکان پذیر است.

براتی زاده یادآور شد: همه فرآورده های آرایشی و بهداشتی تولید داخل کشور نیز باید دارای مجوز و پروانه ساخت از سازمان غذا و دارو باشد .

وی خاطرنشان کرد: هر فرآورده ای که فاقد مجوزهای لازم باشد، غیر مجاز بوده و تهدید کننده سلامت محسوب می شود و عواقب جبران ناپذیری به همراه دارد، بنابراین توجه و دقت کافی در هنگام خرید ضروری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی لوازم آرایشی بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۵۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر انتقال میزان قابل توجهی مواد اولیه تولید لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز مطرح کرد: در ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضائی به واحد صنعتی مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن موفق به کشف ۲۰ تن روغن نارگیل فله‌ای و پنج تن سایر مواد اولیه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق شدند.

وی تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد. کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده را حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

کد خبر 6088511

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استانها
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب
  • رژلب‌ها حاوی فلزات سنگین و مواد سمی هستند
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب/ وجود مواد مضر و سمی
  • هشدار سازمان غذا و دارو به خانم ها درباره استفاده از رژهای لب
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه