Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@10:01:21 GMT

اصلاح نرخ بنزین تاثیری بر قیمت تخم‌مرغ ندارد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۶۳۴۸

اصلاح نرخ بنزین تاثیری بر قیمت تخم‌مرغ ندارد

مدیرعامل اتحادیه مرغداران تخم‌گذار، از آمادگی مرغداران برای عرضه مستقیم تخم‌مرغ به نرخ مصوب در میادین میوه و تره‌بار خبر داد.

رضا ترکاشوند در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اصلاح قیمت بنزین، اظهار کرد: اصلاح قیمت بنزین تاثیری بر قیمت تمام شده تخم مرغ ندارد، زیرا میزان عرضه و تقاضا در این زمینه تعیین کننده قیمت این محصول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نوساناتی به دلیل تغییرات آب‌وهوایی، در حمل و نقل تخم مرغ و قیمت این محصول ایجاد شده بود؛ درحالیکه اکنون تخم مرغ به نرخ مصوب و بدون افزایش قیمت عرضه می‌شود که اکنون این محصول کیلویی ۷ هزار و ۵۰۰ تومان است.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل اتحادیه مرغداران تخم‌گذار در نامه‌ای به عباس قبادی _ معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت و دبیر کارگروه تنظیم _ اعلام کرده است: پیرو نامه شماره ۹۸/۲۴۷۶ مورخ ۲۸ آبان ماه ۱۳۹۸ و در راستای همراهی با برنامه‌های کارگروه تنظیم بازار، این اتحادیه آمادگی خود و تشکل‌های عضو در سطح استان‌های کشور را جهت تحویل تخم مرغ با قیمت مصوب به منظور عرضه در میادین میوه و تره بار اعلام می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازار کنترل قیمت کالاها تخم مرغ سهمیه بندی بنزین نظارت بر بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۶۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز طلا توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلا را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین طلا را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 744033

دیگر خبرها

  • روی هر مرغ بالای ۱۰ هزار تومان ضرر می‌کنیم
  • قیمت مرغ زنده چقدر شد؟
  • مصرف ماهانه ۸۵ هزارتن تخم مرغ در کشور
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • قیمت سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مشکلات اتحادیه عطاران و سقط فروشان بررسی شد
  • تولید ماهانه تخم مرغ به ۱۱۲ هزارتن رسید
  • قیمت طلا امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟