Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی از برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس در هفته بسیج در بیرجند خبر داد و گفت: در این همایش از نماهنگ‌های تولید شده توسط بسیج دانشجویی استان رونمایی شده و از آثار برگزیده تقدیر خواهد شد.

ابوذر صلاحی، چهارشنبه 29 آبان، در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته بسیج در استان، اظهار کرد: برگزاری مناظرات دانشجویی، غبارروبی مزار شهدای گمنام، برگزاری تریبون آزاد، نشست‌های بصیرتی، برگزاری نمایشگاه هفته بسیج، نمایشگاه بیانیه گام دوم انقلاب، نمایشگاه‌های فرهنگی از برنامه‌های این هفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اختتامیه گروه‌های جهادی، آغاز دوره تداوم طرح ولایت و دیدار مسئولان و دانشجویان بسیجی با نماینده ولی فقیه در استان از دیگر برنامه‌هاست.

به گزارش ایسنا، مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی بیان کرد: ۱۰ گروه جهادی دانشجویان به نقاط مختلف استان برای اجرای برنامه‌هایی در حوزه‌های اجتماعی، عمرانی و فرهنگی اعزام می‌شوند.

صلاحی با بیان اینکه سوم و پنجم آذرماه جاری همایش بزرگ انقلابیون جوان در شهرهای فردوس، قاین و طبس برگزار خواهد شد، یادآور شد: در هفته بسیج همایش بزرگ انقلابیون جوان در شهرهای فردوس، قاین و طبس برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بسيج دانشجويي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز

خلیل اللهی گفت: با توسعه یافتن این شورا‌ها و افزایش تعدا آنها فلسفه اصلی تشکیل آنها منحرف شد و تبدیل به اداره شد و به جای ریش سفیدان جوان‌ها روی کار آمدند.

وی همچنین به مشکل کمبود نیرو در شورا‌های حل اختلاف نیز اشاره کرد و گفت: نیروی این شورا‌ها بیشتر جذب دادگستری شده اند و این مسئله کیفیت این شورا‌ها را تقلیل داده است.

قربانی معاون قضایی دادگستری استان نیز گفت: هدف این نشست منطقه‌ای که استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل زنجان قزوین و گیلان نیز حضور دارند بررسی مسائل و مشکلات موجود در زمینه معایب و مزایای دادگاه‌های صلح، داوری، میانجیگری کمبودنیرو در شورا‌های حل اختلاف و بررسی معایب تعریف قضاوت در حوزه کسب و کار است تا نتایج آن به همایش تخصصی که در مشهد برگزار خواهد شد ارجاع داده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • نمایشگاه کتاب به مثابه پارک برای گشت‌وگذار نیست!
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • ‌چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • ‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود
  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد