Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@10:14:46 GMT

بارش‌های چهارمحال و بختیاری ۵۳ درصد کاهش داشت

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۷۲۴۴

بارش‌های چهارمحال و بختیاری ۵۳ درصد کاهش داشت

شاهرخ پارسا روز چهارشنبه در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: از ابتدای مهرماه سال‌جاری تاکنون ۵۲ میلیمتر بارندگی در استان وجود داشته است.

وی افزود: این میزان بارش نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۱۰ میلیمتر بود ۵۳ درصد و نسبت به میانگین بلندمدت ۲۶ درصد کاهش نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارسا تصریح کرد: ارتفاع برف ایستگاه کوهرنگ چهارمحال و بختیاری هم‌اینک ۳۴ سانتیمتر گزارش شده که این مقدار در سال قبل ۲ سانتیمتر و در میانگین بلندمدت ۳.۷ سانتیمتر بوده است.

به گزارش ایرنا، شهرستان کوهرنگ چهارمحال و بختیاری بعد از بندر انزلی دومین قطب پربارش کشور است.

وی یادآور شد: ۷۰ درصد چهارمحال و بختیاری به انواع خشک‌سالی شدید، متوسط و خفیف گرفتار است.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دمای هوای استان در ۲ ماه گذشته ۰.۹ درجه سانتی‌گراد افزایش داشته که بالاترین میزان در کشور است.

وی گفت: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته دمای هوای چهارمحال و بختیاری در ماه‌های آذر و دی سال‌جاری ۱ درجه سانتی‌گراد گرم‌تر خواهد شد.

پارسا تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری در هفته آینده تا روز دوشنبه در دامنه ناپایداری قرار می‌گیرد و تا سه‌شنبه و چهارشنبه استان از دامنه ناپایداری‌ها خارج می‌شود.

به گزارش ایرنا، در این نشست تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری و فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه استان آخرین وضعیت آمادگی خود برای مقابله با هرگونه بحران احتمالی را ارائه کردند.

برچسب‌ها هواشناسی شهرکرد چهارمحال وبختیاری مدیریت بحران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی شهرکرد چهارمحال وبختیاری مدیریت بحران هواشناسی شهرکرد چهارمحال وبختیاری مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: امروز سورشجان با دمای ۳ درجه زیر صفر خنک‌ترین نقطه و لردگان با دمای ۲۰ درجه بالای صفر گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری گزارش شد.
چراغپور از بارش‌های پراکنده در اوایل هفته آینده خبر داد.

دیگر خبرها

  • میانگین بارش‌ها در چهارمحال به ۴۷۲ میلیمتر رسید
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • بارش بهاری و طراوت طبیعت
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری