Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر خانم پاسخگویی به تماسها و ارجاع آن به بخش مربوطه مسئول صندوق تنخواه ارسال ایمیل و فکس (فاکتور ، پیش فاکتور و ….) پیگیری و هماهنگی جلسات پیگیری قبوض اعم از برق و تلفن اطلاع از وضعیت حضور و غیاب پرسنل انجام امور محوله از طرف مدیر عامل چک کردن موجودی  و گذاشتن سفارش (مسئول خرید) در حد وسایل تحریر کارکنان انجام تایپ نامه ها قرارداد ها ،  بایگانی و … اخلاقیات مهم مسئول دفتر: پیگیری بالا (پیگیری مستمر فعالیت‌ها تا تحقق دستیابی به نتایج) روابط عمومی بالا اعتمادبه‌نفس بالا خوش‌رو بودن و رفتار محترمانه حافظه خوب و حضور ذهن صبر و تحمل بالا رازداری در فعالیت‌های اداری رعایت انضباط کاری و وقت‌شناس متعهد به انجام فعالیت‌های محوله با دقت و کیفیت مسئولیت‌پذیری مدیریت زمان تسلط بر انجام کارهای هم‌زمان علاقه به یادگیری مدیریت انجام امور و مسائل پیش آمده در غیاب مدیر عامل مهارت‌های تخصصی: تسلط بر نرم‌افزارهای Office توانایی انجام مکاتبات اداری آشنایی با تایپ فارسی و انگلیسی توانایی گزارش دهی از علاقمندان درخواست می گردد، در صورت تمایل به همکاری رزومه خود را به آدرس ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس: info@tksmed.com

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۷۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امیر احمدی در بازدید از پروژه تفرجگاهی نالشکینه که با همراهی فرماندار شهرستان بوکان انجام شد، اظهار کرد: نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است و تمام اقدامات انجام گرفته باید طبق طرح‌های از قبل کارشناسی شده و هدفمند باشد.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام گرفته در سال‌های پیش در نالشکینه بر لزوم ادامه فعالیت‌های عمرانی و فضای سبز در این مکان در سریع‌ترین زمان ممکن توسط بخش‌های مختلف شهرداری تاکید کرد.

سرپرست شهرداری بوکان گفت: فعالیت‌های عمرانی و توسعه فضای سبز در نالشکینه توسط بخش‌های مختلف شهرداری آغاز شده است.

احمدی همچنین در بازدید از پروژه احداث بخش جنوبی خیابان سی متری نالشکینه با بیان اینکه به زودی بخش جنوبی سی متری نالشکینه آسفالت و زیر بار ترافیک خواهد رفت، تصریح کرد: این معبر مهم در هدایت خودروهای عبوری به بخش شمال و جنوب شهر بوکان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

وی در این راستا ادامه داد: ساماندهی، اجرای فضای سبز و همچنین آسفالت آن در دستور کار قرار گرفته است و به‌زودی این معبر به بخش شمالی خود واقع در دامنه نالشکینه متصل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • روز‌های خوب تولید در نیشکر هفت تپه
  • تاکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • آمریکا 4 فرد و 2 شرکت مرتبط با ایران را تحریم کرد
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • جهش توسعه در لرستان آغاز شده و نیاز به پیگیری دارد
  • آیت‌الله گرامی در گفت و گو با جماران: یکی از عوامل مهم لغو رفراندوم اصلاحات ارضی از سوی شاه اعتراض آیت الله بروجردی بود/ مقام ایشان در بُعد معنوی بسیار بالا بود ولی مثل بسیاری از مدعیان امروزی نبود که خود را مطرح کند