Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری «فلسطین الان»، هنیه با صدور بیانیه ای، گفت: تصمیمی که «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا روز دوشنبه درباره شهرک ها اعلام کرد جنایت سیاسی خطرناکی است که بر سایر جنایت های خونین دشمن صهیونستی که آخرین آن در نوار غزه رخ داد سرپوش می گذارد.

وی افزود: این تصمیم بیانگر شراکت و ائتلاف شیطانی تل آویو و واشنگتن است که هدفش نابودی حق مردم فلسطین بر خاک و مقدساتش است و در راستای سلسله مواضع سابق آمریکا برای ضربه زدن به مبانی آرمان فلسطین یعنی مسئله قدس و آوارگان صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنیه افزود: مردم ما هرگز در مقابل جنایت های سیاسی و خونین اسرائیل تسلیم نمی شود و همچنان به دفاع از حقوق خود و پایداری مقابل جنگ های سیاسی و نظامی دشمن ادامه می دهد.

وی از همگان خواست به جای محکومیت و تجزیه و تحلیل این تصمیم آمریکا، به مقابله عملی با آن بپردازند.

رئیس دفتر سیاسی حماس تصریح کرد: مقابله با این تصمیم نیازمند یک راهبر ملی فراگیر است که با خروج از توافق سیاسی اسلو و پایبندی به اصل مبارزه مردم فلسطین و حفظ وحدت و مقاومت میسر می شود.

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا دوشنبه‌شب اعلام کرد که دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری این کشور شهرک سازی‌ها در کرانه باختری را مغایر قانون بین‌المللی نمی‌داند.

وی افزود که دولت ترامپ سیاست اتخاذ شده در دوره «باراک اوباما» رئیس جمهوری پیشین این کشور در قبال شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی را تغییر می‌دهد.

موضع جدید آمریکا درباره فلسطین، با محکومیت‌هایی در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی روبه رو شده است.

در همین راستا بسیاری از کشورهای جهان مخالفت خود را با این رویکرد ایالات متحده ابراز کرده و حتی چندی قبل دیوان دادگستری اروپا با صدور حکمی از مقامات کشورهای اروپایی خواست محصولات تولیدی در «سرزمین‌های اشغالی فلسطین» را از این پس به جای برچسب «ساخت اسرائیل» با برچسب «ساخت سرزمین‌های اشغالی فلسطین» وارد اروپا کنند.

برچسب‌ها حماس واشنگتن هنية فلسطین رژیم صهیونیستی پروندهٔ خبری شهرک سازی در کرانه باختری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حماس واشنگتن فلسطین رژیم صهیونیستی حماس واشنگتن فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۷۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، رییس جمهور ترکیه اعلام کرد که عملیات طوفان الاقصی دلیلی برای جنایت در غزه نمی شود.

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه روز جمعه اعلام کرد: ما حماس را یک جنبش آزادیبخش ملی در فلسطین می دانیم و ۷ اکتبر بهانه ای برای جنایات اشغالگر نیست.

رییس جمهور ترکیه با اشاره به موج تظاهرات دانشجویی در آمریکا در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه گفت: هرکس از اسرائیل انتقاد کند متهم به یهودی ستیزی است، اما ما تسلیم این نوع تهدید نمی شویم.

«برنی سندرز» سناتور آمریکایی هم خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: وقتی که ۳۴ هزار زن و کودک در غزه کشته شده اند، تظاهرات در دانشگاه های آمریکا یهودی ستیزی نیست.

سندرز یادآور شد که نتانیاهو نمی تواند به بهانه یهودستیزی حواس مردم را از جنگ غیراخلاقی در غزه منحرف کند.

نتانیاهو دیروز در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنگ در غزه، دانشجویان معترض را اوباش نامیده بود.

کد خبر 6089254

دیگر خبرها

  • اردوغان: حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • پلیس فرانسه دانشجویان حامی فلسطین را متفرق کرد
  • گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • ساعت سرکوب در دانشگاه‌های آمریکا / گسترش جنبش‌های مردمی حمایت از فلسطین همزمان با مشت آهنین غرب در برخورد با فعالان معترض
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت