Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@02:20:29 GMT

لزوم توجه روابط عمومی‌ها به انعکاس واقعیت‌

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۷۹۳۹

لزوم توجه روابط عمومی‌ها به انعکاس واقعیت‌

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام‌جو بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با مسئولان روابط عمومی فرمانداری‌های شهرستان‌های اردبیل عنوان کرد: افراط و تفریط در تمامی امور مخل توسعه بوده و روابط‌ عمومی‌ها باید به انعکاس واقعیت‌ و اطلاع رسانی به موقع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه نباید از پیگیری امور محوله خسته شد، افزود: عمومیت یافتن انتقال عملکرد روابط عمومی‌ها از دیگر انتظارات موجود در این بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل روابط عمومی‌ها را ستون ادارات توصیف کرد و افزود: انعکاس عملکرد دستگاه‌های اجرایی با تلاش و برنامه ریزی مناسب روابط عمومی‌ها مفهوم پیدا می‌کند.

بهنام‌جو در ادامه به سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری به استان اردبیل اشاره کرد و یادآور شد: ابتکار عمل روابط عمومی‌ها و بهره گیری از امکانات موجود برای تبیین و انتقال دستاوردهای این سفر ضروری به نظر می‌رسد.

وی در ادامه در خصوص وضعیت کارآفرینی در استان اردبیل گفت: خوشبختانه با رویکردی که در حوزه سرمایه گذاری و توسعه استان در پیش گرفته شده است، تا دو سال آینده وضعیت مناسبی در افزایش قابل توجه فرصت‌های کارآفرینی رقم خواهد خورد.

استاندار اردبیل ادامه داد: یکی دیگر از رویکردهای مناسب در پیش گرفته شده در استان، تعریف ناحیه‌های صنعتی حتی در کوچکترین شهرهای استان است.

کد خبر 4777283

منبع: مهر

کلیدواژه: اکبر بهنام جو استانداری اردبیل روابط عمومی بوشهر زلزله شهرکرد ایلام بارش برف گرگان قزوین شیراز بنزین قیمت بنزین بیرجند اصلاح قیمت حامل های انرژی خطبه های نماز جمعه هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۷۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های سیل‌آسا در سیستان و بلوچستان 21 رکورد جدید ثبت کرد

 معاون اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در سامانه بارشی رخ داده در اواخر فروردین، ۲۱ رکورد جدید بارشی در استان ثبت و حدود ۴۰ درصد بارش یک ساله زراعی دریافت شد.

اله‌بخش ریگی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: لزوم توجه به پیوست‌های اقلیمی برای دولت و بخش خصوصی که در حال سرمایه‌‌گذاری در منطقه است احساس می ‌شود.

معاون اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان، گفت: در سامانه بارشی رخ داده در اواخر فروردین‌ماه، 21 رکورد جدید بارشی در استان ثبت و حدود 40 درصد بارش یک ساله زراعی دریافت شد. علاوه بر شهرهای ساحلی، شهرهای مرکزی استان نیز رکوردهای بارشی ثبت کردند. بیشترین بارش در مناطق ساحلی استان در کنارک و زرآباد ثبت شد.

وی با اشاره به ویژگی‌های اقتصادی و اجتماعی مناطق تحت تاثیر سیل، گفت: بیشتر آنها از کشاورزی و صیادی و باغات موز در مناطقی مانند زرآباد امرار معاش می‌‌کنند. بارش‌های اخیر برای فعالیت‌‌های تجاری و گردشگری منطقه مشکل‌‌زا شد.

ریگی تاکید کرد: با توجه به تجربه سیل اخیر، لزوم توجه به پیوست‌‌های اقلیمی برای دولت و بخش خصوصی که در حال سرمایه‌گذاری در منطقه است احساس می‌‌شود چرا که با استفاده از پیوست‌‌های اقلیمی می‌‌توان تهدیدهای ناشی از مخاطرات و بلایای طبیعی را کنترل و مدیریت کرد. در این شرایط لزوم احداث سایت رادار در منطقه نیز احساس می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تولید ۲۰۰ مستند از برنامه‌های بسیج و سپاه
  • قتل پسر جوان در درگیری خیابانی
  • قتل خونین پسر جوان در درگیری خیابانی
  • قتل پسر جوان طی درگیری خیابانی
  • مقاوم‌سازی ارزی؛ طرحی که به سه واقعیت بازار توجه می‌کند
  • ۹ توصیه ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد 
  • بارش‌های سیل‌آسا در سیستان و بلوچستان 21 رکورد جدید ثبت کرد
  • امیدواریم مسیر مجموعه فولاد اکسین در جهت تولید به بهترین شکل طی شود
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • «بیژن و منیژه» میلیاردی شد