Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@23:58:25 GMT

گرانترین خریدهای آقای خاص در تیم‌های مختلف

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۴۸۹۳۵

 شب گذشته باشگاه تاتنهام رسما اعلام کرد که پوچتینو از هدایت این تیم برکنار شده است و امروز ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی سفیدپوشان لندنی معرفی شد.

اخبار ورزشی- باتوجه به حضور این سرمربی در تیم لندنی و اینکه 42 روز تا آغاز نقل و انتقالات زمستانی باقی مانده به نظر می‌رسد آقای خاص به دنبال خرید بازیکن جدید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس پل پوگبا ستاره فرانسوی که با مبلغ 105 میلیون یورو از یوونتوس به منچستر یونایتد آمد گران ترین خرید آقای خاص لقب گرفته است.

در رده دوم لوکاکو ستاره بلژیکی قرار دارد که این بازیکن با 84.7 میلیون یورو از اورتون راهی منچستر شد.

سومین بازیکن گرانی که مورینیو برای تیمش به خدمت گرفت فرد بود که آقای خاص این بازیکن را از شاختار با 59 میلیون یورو به خدمت گرفت. 

ماتیچ و شوچنکو چهارمین و پنجمین بازیکنانی هستند که مورینیو آن‌ها را زمانی که در چلسی حضور داشت جذب کرد.

*فهرست این بازیکنان به شرح زیر است:

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: یورو منچستر یونایتد چلسی گرانی منچستر یونایتد یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۴۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023

نگاهی به بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023 انداخته‌ایم.

طرفداری | در این فصل از مسابقات باشگاهی اروپا بازیکنانی بودند که در اولین فصل حضور در تیم‌های جدید خود خوش درخشیدند.

 سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی بازیکنانی کرده که آنها را می‌توان بهترین خریدهای باشگاه‌های اروپایی در تابستان 2023 نام ببریم. از جود بلینگام و هری کین گرفته که از دورتموند و تاتنهام به رئال مادرید و بایرن مونیخ پیوستند تا بازیکنانی چون کول پالمر، عثمان دمبله، دکلان رایس، یوشکو گواردیول و حتی یان زومر را می‌توان خریدهایی دانست که در اولین فصل حضورشان در تیم‌های جدیدشان عملکرد فوق‌العاده‌ای را به نام خودشان رقم زدند. در ادامه نگاهی به تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023 می‌اندازیم.

تیم منتخب بهترین خریدهای تابستانی 2023 دروازه‌بان: یان زومر (بایرن مونیخ به اینتر) مدافعان: بنجامین پاوار (بایرن مونیخ به اینتر)، میکی فن ده فن (وولفسبورگ به تاتنهام)، یوشکو گواردیول (لایپزیش به منچسترسیتی)، الخاندرو گریمالدو (بنفیکا به بایرلورکوزن) هافبک‌ها: گرانیت ژاکا (آرسنال به بایرلورکوزن)، جود بلینگام (دورتموند به رئال مادرید)، دکلان رایس (وست‌هم به آرسنال) مهاجمان: کول پالمر (منچسترسیتی به چلسی)، هری کین (تاتنهام به بایرن مونیخ)، عثمان دمبله (بارسلونا به پاری سن ژرمن) تیم منتخب بهترین خریدهای تابستانی 2023

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!